י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תרומה לקמפיין

צפו: המשתתפים היהודים עשו "מי שברך" לנשיא טראמפ

צפו בתיעוד: המשתתפים היהודים עשו "מי שברך" לנשיא טראמפ שמצידו הבטיח כי "אם ננצח בבחירות, תהיה לנו עסקה עם איראן תוך ארבעה שבועות" • האירוע התקיים בביתו של איל הנדל"ן סטנלי צ'רה המנוח, שהיה ידידו הקרוב של הנשיא

צפו: המשתתפים היהודים עשו "מי שברך" לנשיא טראמפ
מי שברך לטראמפ צילום: מערכת החדשות Belaaz

הנשיא טראמפ הגיע אתמול לניו ג'רזי לביתו של איל הנדל"ן סטנלי צ'רה המנוח, שנפטר מסיבוכים רפואיים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה באפריל האחרון.

בתיעוד בלעדי של מערכת החדשות היהודית Belaaz מתוך האירוע, נראים המשתתפים מברכים את הנשיא ועושים לו "מי שברך".

חיים צ'רה בנו של סטנלי צ'רה המנוח התייחס לטראמפ וכינה אותו בתוך דבריו כ"הנשיא הגדול בתולדות ארצנו" והודה לו על ידידותו לאחר מות אביו.

ההתרמה התקיימה ביום ראשון בביתו של הבן באלברון, טראמפ שוחח עם תומכים ותורמים בדיון בשולחן עגול שעלה לכל משתתף כ- 250,000 דולר. הכסף יועבר כתרומה לקמפיין הבחירות של הנשיא.

טראמפ היה בקמפיין בגיוס כספים בביתו של צ'רה גם במהלך קמפיין הנשיאות שלו לשנת 2016, מאז, ביקורו היחיד בחוף ג'רסי היה בעצרת תמיכה בינואר בווילווד ניו ג'רזי, זמן קצר לאחר שנציג המחוז ג'ף ואן דרו החליף מפלגה, ועבר מהדמוקרטים לרפובליקנים.

הרבה מהמשתתפים היהודים באירוע, היו יהודים ממוצא סורי שברחו מניו יורק לדיל ואלברון ניו ג'רזי כאשר מגיפת הקורונה השתוללה והפילה אלפי יהודים. גם סטנלי צ'רה האב נפטר כתוצאה מהידבקות בנגיף.

בתדרוך לעיתונאים שנערך בחודש מרץ, קרא טראמפ לצ'רה "חבר" וסיפר כי הוא מתקשר אליו כל יום לשאול לשלומו.

בסרטון מהאירוע נראה חיים צ'רה אומר כי ייתכן שנגיף הקורונה שוחרר בזדון על ידי ממשלת סין. חיים צ'רה אמר לנשיא: "אתה נלחם במלחמה נגד אויב בלתי נראה, ששוחרר בפזיזות או בזדון לחופינו מסין, ועדיין מצאת זמן להציע לנו את עזרתך".

מתחם האירוע\\צילום: מערכת החדשות Belaaz

טראמפ דונאלד טראמפ סורית קהילה בחירות בארהב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד