י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טופל'ה השייגעץ בריא ושלם • להאזנה

אחרי קריירה תקשורתית שחצתה את גבולות המגזר, הוא פוצח בקריירה נוספת שאולי תשתלט על חייו: מהיום הוא אומן המשלב משחק ושירה על במה • קבלו את קובי אריאלי בשיר השיירה מתוך העיירה

הרשלה 2 - ישי לפידות
הרשלה 2 - ישי לפידות

"שיר העיירה" - הסינגל החדש של קובי אריאלי:



בחנוכה הקרוב יגשים איש התקשורת (עיתונאי, בדרן, שדרן ועכשיו גם זמר?) חלום ילדות וייתן קולו בשיר, במסגרת המחזמר המוסיקלי הרשל'ה 2. לראשונה בחייו, עולה אריאלי לבמה כזמר כחלק מפס הקול המוסיקלי של המחזמר.

אריאלי, שלמד בעברו לימודי פיתוח קול והפסיק, משיב לעצמו את הכבוד ומתמקד ביכולותיו הגנוזות. המילים משעשעות ומצחיקות, ואפשר לטעות בקלות שהנה לרגע מוחלף קולו של איש התקשורת המשופשף בתושב עיירה חביב המפזז עם 'א- קלאיינע קינדערלאך' לצלילי מוסיקת קלרינט.

ההפקה מבית היוצר של אלי מנדל, לא נחה לרגע. ההכנות למסע ההופעות הגדול בחנוכה בעיצומן, יחד עם אריאלי משחקים ומופיעים ישי לפידות, שחוזר לשחק בתפקיד אחר כשהוא עוטה זקן ומגבעת, ויככב השנה בתפקיד אביו המלמד של הרשל'ה, הזמר עמירן דביר – מופיע לראשונה על הבמה כשחקן תיאטרון, הכוכב הדתי הנולד אלחי רפואה יבצע שירי רגש, אסי וטוביה - כוכבי הילדים הדתיים מ'ערוץ מאיר' מופיעים לראשונה במחזמר מקצועי ואיתם דמות התרנגול פולקע שמנתר מהמסך בקפיצה לטובת מופע על במה.

ג'קי לוי יספר את סיפור העיירה מעל גבי מסך מולטי מדיה ענק. לצד הרשימה המרשימה, נוטלים חלק בליהוק שורה מכובדת של שחקנים מקצועיים מוכרים: השחקן והמנחה מני פאר, שלמה סדן, יריב קוק ואלי חביב. בתפקיד טופל'ה מככב ילד הפלא איתן יפת ומלווה אותו להקה של ילדי המחזמר, בסך הכל יופיעו יחדיו על הבמה בהפקה המושקעת עשרות שחקנים זמרים ורקדנים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד