י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"זהו השיקום היעיל והאפקטיבי ביותר"

מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי נועד עם חבר מועצת חכמי התורה

ראובן פינסקי עלה השבוע למעונו של הגר"ד יוסף לפגישת עדכון והתייעצות בעניינים שונים הנוגעים למתנדבים החרדים במסגרת השירות האזרחי

מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי נועד עם חבר מועצת חכמי התורה
ראובן פינסקי בפגישה עם הגר"ד יוסף צילום: באדיבות המצלם

מנכ"ל הרשות שלירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, עלה השבוע למעונו של חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון רבי דוד יוסף, לפגישה והתייעצות בעניינים שעל הפרק.

בתחילת הפגישה סקר המנכ"ל בפני הרב את העשיה של השירות האזרחי והמתנדבים החרדים במסגרת ארגון חברים סביב משבר הקורונה, ובהמשך הציג את חזון השירות אשר בבסיסו: הנגשה של אופק תעסוקתי עתידי למשרתים. פינסקי הדגיש כי השירות לא פונה לאברכים ולבחורי ישיבות ולא שואף ח"ו לגרום להם לצאת מעולם התורה, אלא רק נמצא שם כפתרון והזדמנות עבור כאלו שנאלצו לעזוב את ספסלי בית המדרש בנסיבות שונות.

הרב הביע את הערכתו והוקרתו למתנדבים ולמערך השירות, וציין לשבח את הגישה של הנהלת הרשות.

בנוסף המליץ הגר"ד יוסף להקים מערך שירות של מתנדבים שיפעלו בשב"ס וילמדו עם אסירים המרצים עונשי מאסר. "זהו השיקום היעיל והאפקטיבי ביותר: לקרב אותם לתורה וליהדות ואז כל העתיד שלהם נראה אחרת".

כמו כן המליץ הרב להקים מערך של משרתים בתחום של פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית בתוך הקהילה. "עיננו רואות עד כמה מדובר בתחום שאנשים זקוקים לו, וחשוב מאוד לדאוג לכך שאנשי המקצוע בתחום הנפש יהיו מתוך הקהילה, היות ורק הם ערים ומודעים לגדרי ההלכה ואורח החיים החרדי על כל הדקויות שבו".

בסיום הפגישה ביקש הרב למסור את ברכתו למשרתים שימשיכו בעשייתם הברוכה למען הכלל והפרט מתוך בריאות והצלחה.

הרב דוד יוסף שירות אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד