ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

לקראת חנוכה: מבצע משותף לאיטנרט רימון ובזק

אינטרנט רימון וחברת בזק יוצאים במבצע משותף לקראת חנוכה: 3 שקלים ל-3 חודשים גם לתשתית וגם לספק • המבצע גם למנויים המתחברים למסלולי 'אינטרנט אתרוג' לציבור החרדי

לקראת חנוכה: מבצע משותף לאיטנרט רימון ובזק

אינטרנט רימון, וחטיבת "אתרוג" מבית אינטרנט רימון, יוצאים השבוע בקמפיין חדשני, מיוחד ויוצא דופן: לקוחות חדשים שיצטרפו לשירותי החברה יזכו במבצע מדהים - 3 חודשי גלישה ב-3 שקלים בלבד, שקל אחד לכל חודש גם לתשתית וגם לספק.

לאור נתוני הצמיחה והגידול במספר המנויים בחברה, החליטה חברת "בזק" ליזום שיתוף פעולה במבצע מיוחד ואטרקטיבי.

קובי הקר, מנכ"ל החברה: "לאחר שהחברה הצליחה ביעדיה בהצבת רף טכנולוגי גבוה בהבטחת גלישה בטוחה, ללא פגיעה באיכות ובמהירות הגלישה, עתה החליטה חברת אינטרנט רימון לאפשר לאלו המעוניינים באינטרנט בטוח, לקבל את הדילים המשתלמים ביותר ואת התנאים המסחריים הטובים ביותר בשוק האינטרנט בישראל".

סמנכ"ל השיווק של חברת רימון, יוסי אלדר: "הקמפיין שיפתח השבוע ילווה במודעות בעיתונות הכתובה, בעלוני השבת, בשידורי רדיו, בפרסום באתרי האינטרנט הדתיים והחרדיים, בפרסום על גבי אוטובוסים בריכוזים דתיים בעלות מוערכת של למעלה מ-200,000 ₪. במקביל תמשיך החברה להפעיל מערך של פעילות שטח מקומית בשיתוף רבני קהילות, מנהלי מוסדות ובעלי עסקים".

חברת 'אינטרנט רימון', הפועלת בישראל כספקית אינטרנט (ISP) בעלת רישיון משרד התקשורת, מציעה לגולשיה שירות ייחודי של 'ניהול תוכן' לפי בקשת הלקוח וברמות שונות, ובאמצעות טכנולוגיה ייחודית היא מאפשרת ללקוח לגלוש וליהנות מכל רשת האינטרנט - ללא חשיפה לתכנים לא ראויים.

אינטרנט רימון, הינו ספק האינטרנט היחיד מסוגו בישראל המספק תכנים מסוננים ברמת הספק והחברה היחידה בתחום התקשורת בישראל השומרת שבת. החברה אף מציגה את אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בתחום התקשורת המקוונת.

בחברה מאמינים, כי בזכות הקמפיין החדש, המלווה בפעילות שטח ענפה ובפנייה לקהלי יעד חדשים, החברה תגביר את תנופת הצמיחה של החודשים האחרונים בהם החברה זינקה ומתקרבת לעבר יעד של 30 אלף לקוחות הגולשים באינטרנט בטוח.

המבצע האטרקטיבי של בזק וחברת רימון הינה גם למנויים המתחברים למסלולי "אינטרנט אתרוג" לציבור החרדי. חטיבת "אתרוג" מבית רימון הוקמה ע"י קבוצה של ראשי ישיבות ורבנים ומעניקה פתרון מותאם תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לניהול תוכן. מסלולי 'אינטרנט אתרוג' בנויים בטכנולוגיית 'אינטרנט רימון', שהיא המתקדמת בעולם בתחום ניהול התוכן, והיא משלבת בינה מלאכותית, מילון ממוחשב וסינון אנושי מקצועי במשך 24 שעות.

'אתרוג' אופיין בעידודם ובהכוונתם של גדולי ישראל. מסלולי 'אתרוג' נותנים מענה לאלו המעוניינים באינטרנט רק למטרות פרנסה ומידע מקצועי. על ידי שימוש ב'אתרוג' המשתמש יכול לנהל ולקבוע את רשימת האתרים (הבדוקים) להם הוא נצרך. מדובר בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית בעולם האינטרנט.

הרב אפרים שבדרון, מנהל חטיבת אתרוג באינטרנט רימון אומר, כי אלפי חרדים שהיו מחוברים לאינטרנט פרוץ עברו בשנה האחרונה למסלולי אתרוג. "מדובר בפעולה פשוטה ונוחה. בסך הכול צריך לחייג לחברה ובתוך שעות גולשים בבטחה ללא חשש וחרדה מהיחשפות לתכנים לא רצויים. אף אלו שגולשים באינטרנט פרוץ, לאור העובדה שלא מצאו אלטרנטיבה. כיום יש אלטרנטיבה, והיא מעניקה את האפשרות לגלישה במהירות, ובמחירים נוחים ואטרקטיביים, לעיתים זולים משאר ספקי האינטרנט הפרוץ". שבדרון מוסיף: "באמצעות תוכנה מיוחדת ניתן גם לחסום את האפשרות לגלוש באמצעות חיבור דרך רשת אלחוטית. ישנם גם אפשרויות לקבל רק תיבת דואר אלקטרוני, או לחילופין לחסום את הגלישה לחלוטין בשעות מסוימות בשבוע".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד