י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאן נעלמה התלונה?

עובד מחלקת הבריאות תקף שני חולים קשישים לאחר שזוהו כיהודים

בריטניה: חולה יהודי קשיש הוכה על ידי עובד מחלקת בריאות לאחר שזוהה כיהודי • על פי החשד, חולה יהודי נוסף הוכה על ידו • מטעם האוניברסיטה המנהלת את בית החולים נמסר כי הוגשה תלונה, אך במשטרה המקומית מכחישים

עובד מחלקת הבריאות תקף שני חולים קשישים לאחר שזוהו כיהודים
בית החולים צילום: באדיבות המצלם

בריטניה: חולה יהודי קשיש הוכה על ידי עובד מחלקת בריאות לאחר שזוהה כיהודי.

על פי החשד, עובד בית החולים תקף את המטופל לאחר שנודע לו כי הוא יהודי. חולה שאושפז לאחרונה בבית החולים נורת'וויק פארק בהארו, טען כי חולה נוסף במחלקה הותקף על ידי עובד בריאות לאחר שהזדהה כיהודי.

החולה - שביקש שלא להזדהות בשמו, טען שעובד מחלקת הבריאות פגע בחולה השני בברכו, הרים וטלטל אותו כשהתלונן על הכאב.

אוניברסיטת NHS Trust, בצפון מערב לונדון, המנהלת את בית החולים, אישרה שהתקבלה תלונה והעניין הופנה למשטרת המטרופולין. כך דווח האתר 'ג'ואיש כרוניקל'.

עוד דווח, כי על פי החשד עובד המחלקה פגע בחולה יהודי נוסף בברכו, כאשר החולה התלונן, העובד פגע ברגלו, הורים את המטופל מתחת לכתפיים וניער אותו. שני החולים היו קשישים. איש מהם לא הכיר זה את זה לפני שנכנסו למחלקה.

דובר מטעם האוניברסיטה בצפון מערב לונדון אמר: "אנו יכולים לאשר כי לאחרונה קיבלנו תלונה על תקיפה לכאורה שהתרחשה לפני מספר שבועות באחד המחלקות שלנו, העברנו תלונה למשטרה שפתחה בחקירה כפי שנהוג לעשות בנסיבות אלה".

אך לאחר בדיקה מול משטרת המטרופולין, מתברר כי לא התקבלה כל תלונה במשטרה. על פי הדיווח ההודעה שנמסרה הייתה כי "המשטרה לא מצאה את התלונה".

אנטישמיות בלונדון בית חולים קשיש מטרופולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד