י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיעוד משמחת בית בריסק

אחרי שמונה חודשים: זקן ראשי הישיבות יצא לציבור

ממרומי גילו בלעה"ר 98 ולאחר שמצבו היה קשה הגיע זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד הלוי סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק לחתונת נכדתו המשותפת עם הגרב"ד פוברסקי ראש ישיבת פוניבז'. הצלם שוקי לרר תיעד ומגיש וידאו וגלריה 

אחרי שמונה חודשים: זקן ראשי הישיבות יצא לציבור
חתונת נכדת הגרמ"ד סולובייצ'ק והגרב"ד פוברסקי צילום: שוקי לרר

אמש נערכה בירושלים שמחת החתונה לנכדת זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק, בת לבנו הגאון רבי יצחק זאב סולובייצ'יק מראשי הישיבה, חתנו של הגרב"ד פוברסקי ראש ישיבת פוניבז'.

החתן הוא נין הגאון רבי אליקים שלזינגר ר"י הרמה בלונדון זקן ראשי הישיבות באירופה. השמחה נערכה בשטח פתוח בחצר תלמוד תורה חוות דעת בשכונת גוש 80 בירושלים.

התרגשות גדולה נרשמה בקהל התלמידים שהגיעו בהמוניהם לחזות בזקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'ק שלא נראה בציבור במשך שמונה חודשים.

הגרמ"ד כובד בסידור קידושין, ול'בחדרי חרדים' נודע כי לשאלת בנו ר' וועלוול - אבי הכלה, לפני יומיים אם הוא יוכל לומר את הברכות וכו' לאחר שמצבו היה קשה ביותר בכל התקופה האחרונה ענה "אפילו מתוך חלום אני יכול לומר את הברכות, זה הרי רמב"ם מפורש". 

וכך במשך שעות ישב הגרמ"ד בחתונה כשלשמחה הגיעו, גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס, הגרב"מ אזרחי, המשגיח הגר"ד סגל ועוד עשרות רבנים וראשי ישיבות שבאו לחזות בנס העצום של זקן ראשי הישיבות בגיל 98 מגיע לחתונת נכדתו, אחר מה שעבר ובתקופה שכזו. 

צפו בתיעוד 

רבי משולם דוד הלוי סולובייציק הרב ברוך דב פוברסקי ישיבת בריסק הרב אליקים שלזינגר המשגיח הרב דן סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד