י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
 "חשיבות החיבורים"

גדעון סער משחזר את הפגישה עם האדמו״ר מסאדיגורה זצ"ל

מיוחד ל'בחדרי חרדים': חבר הכנסת גדעון סער שהיה הראשון במערכת הפוליטית להספיד הבוקר את האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל מספר על פגישתו עם האדמו"ר בעבר • "אוהב שלום ורודף שלום, ומקרב את הבריות לתורה" • מיוחד

גדעון סער משחזר את הפגישה עם האדמו״ר מסאדיגורה זצ"ל
גדעון סער בביקור אצל האדמו"ר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

האבל בעולם החסידות: הראשון להספיד הבוקר במערכת הפוליטית (שלישי) את כ״ק האדמו״ר מסאדיגורה זצ״ל היה חבר הכנסת גדעון סער, שכתב בטוויטר: "מאיר פנים לכל אדם ונשא על דגלו את הערבות ההדדית והעזרה לזולת. היה מתלמידיו של אהרן 'אוהב את הבריות ומקרבן לתורה'". כתב סער. "הוא יחסר למשפחתו ולחסידיו בארץ ובתפוצות״.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' משחזר חבר הכנסת גדעון סער את הפגישה עם האדמו"ר עוד בטרם שב אל הזירה הפוליטית, ומספר: "נפגשתי עם האדמו״ר מסדיגורא לפני כשנתיים, עוד טרם בחירתי המחודשת לכנסת, בביתו בבני ברק וכן סיירתי בבית המדרש של החסידות שבמתחם".

"כבוד הרב קיבל אותי במאור פנים והשיחה עימו, שהתארכה, זכורה לי כשיחה נעימה במיוחד", מוסיף סער לשחזר, תוך שהוא מספר על תוכן השיח, "האדמו״ר דבר על הקיטוב בעם ישראל ועל חשיבות החיבורים בין ציבורים שונים. הסכמנו כי נדרש שיח ופעולה לאחדות עם ישראל, על אף השונות שבין הזרמים השונים שבו".

עוד מספר חבר הכנסת סער כי "בשיחה הזכיר האדמור את בית המדרש שלו בת״א ואת העובדה שעל אף אופיה החילוני של העיר הסתדרו היטב שם", הוא הוסיף כי "כמו כן דיברנו על נושא השבת וחשיבותה לעם היהודי".

"למדתי בביקור כי מגיעים לאדמו״ר מכל הזרמים בעם ישראל, לא רק חרדים, אלא גם חילוניים ומסורתיים", מספר סער, שספד לאדמו״ר "בפרקי אבות נאמר "הווי מתלמידיו של אהרון. אוהב שלום ורודף שלום. אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". לפי דעתי, בדרך זו הלך האדמו״ר. יהי זכרו ברוך".

גדעון סער האדמור מסאדיגורא ביקור הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד