ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תיעוד בלעדי

תיעוד בלעדי: כך הוכתר הרבי מסאדיגורה זצ"ל לממשיך אביו באדמו"רות

ובא השמש וזרח השמש: לפני שבע וחצי שנים הוכתר הרבי זצ"ל במסע הלווית אביו על פי צוואה שהשאיר אביו הרבי ה'עקבי אבירים'. דריכות שיא לקראת מסע הלוויה מי יוכתר כממלא מקום • 'בחדרי חרדים' חוזר להקראת הצוואה במסע הלווית אביו של הרבי כשהחסידים גועים בבכי 

תיעוד בלעדי: כך הוכתר הרבי מסאדיגורה זצ"ל לממשיך אביו באדמו"רות
הרב שפירא מקריא את הצוואה במסע הלוויה צילום: באדיבות המצלם

שאלת השאלות עם הסתלקותו של האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל מי ימלא מקומו באדמו"רות. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי זצ"ל הותיר צוואה אותה יקריאו במסע הלוויה. 

הרבי זצ"ל היה בן יחיד לאביו האדמו"ר בעל ה'עקבי אבירים' מסאדיגורה זצ"ל ומונה לממשיכו במסע הלוויה, כעת הרבי זצ"ל השאיר שישה בנים וכתב צוואה מפורטת בעניין, המסקרנת את עולם החסידות בכלל וחסידות סאדיגורה בפרט לקראת מסע הלוויה אז יוכרז מי ימלא מקומו.

הרבי זצ"ל שהיה לנסיך רוז'ינאי עם כל ההדר והאצילות הוכתר במסע הלווית אביו הרבי זצ"ל בחודש טבת תשע"ג.

אתר 'בחדרי חרדים' יעביר שידור חי כאן החל מהשעה 16:00 מכל מסע הלוויה

כעת עם הסתלקותו של הרבי לאחר מחלה קשה ונוראה אנחנו חושפים קטע וידאו בלעדי מלפני שבע וחצי שנים אז הכתיר את הרבי זצ"ל במסע הלוויה איש אמונו ויד ימינו הנגיד המפורסם הרה"ח רבי אלימלך שרגא שפירא שליווה את הרבי בכל השנים.

הרב החסיד רבי אלימלך שפירא הקריא את צוואת הרבי זצ"ל לקול בכים של החסידים, "בני יחידי ר' ישראל משה ישמש כממשיך שושלת בית רוז'ין-סאדיגורה. ידו של בני ממלא מקומי כידי ממש, ובטוח אני שימלא את מקום אבותי, וכל ברכותיו יתקיימו עד אחרי מאה עשרים שנה".

תמונה נדירה: שלושה אדמו"רים מסאדיגורה זצ"ל 

מסע הלוויה יצא היום בשעה 16:00 אחר הצהריים מבית המדרש הגדול של החסידות ברחוב גוטמכר בשכונת שיכון ה' בבני ברק ומשם רגלית דרך רחוב השומר דרך ישיבת רוז'ין סאדיגורה לרחוב עזרא בעיר ומשם לבית החיים 'נחלת יצחק' בגבעתיים לשם יגיעו באוטובוסים מאורגנים, בבית החיים ייטמן הרבי זצ"ל סמוך לחלקת אבותיו.

על פי ההוראות שפורסמו הבוקר בחצר החסידות, הכניסה לבית המדרש בשעת הלוויה תותר אך ורק לחסידים מעל גיל חמישים, אברכים מתחת גיל חמישים יעמדו בעזרת נשים ובהיכל התורה, הבחורים יתרכזו ברחבת בית המדרש, נשים יעמדו אך ורק ברחוב גוטמכר ליד רחוב יעב"ץ ולא יתאפשר מעבר לנשים לכל רחבת בית המדרש.

הרבי מסאדיגורה הרב אלימלך שפירא מסע הלוויה הכתרת הממשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד