י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כח התורה, כח התפילה, ב-40 ימי רצון : 40X40 =1600

השם שלך חייב להיות שם • אל תפספס • הזמן הכי מסוגל, המקום הכי מסוגל • כח התורה יחד עם כח התפילה • קנה לך את הזכויות המובחרות ביותר!

כח התורה, כח התפילה, ב-40 ימי רצון : 40X40 =1600
מפעל הש"ס צילום: יח"צ

בלהט ימי בין הזמנים, בעידנא דריתחא שכזו, כמעט שוכחים שבעוד כשבוע מתחילים לתקוע בשופר.

נדמה שמעולם לא חיכינו כל כך ליום הדין, לתקווה שסוף סוף תכלה שנה וקללותיה ותתחיל כבר שנה חדשה וברכותיה. השנה האחרונה העמידה אותנו שוב ושוב בפני האפסות האנושית. כל מערכות המדע, הרפואה, הטכנולוגיה – קרסו בפני נגיף אחד זעיר, בלתי נראה לעין אנושית. תחושת ה’כוחי ועוצם ידי’ של העולם הגדול שהפך להיות כמו כפר גלובלי קטן – מתפוגגת מול מחלה ‘קלה’ שאף אחד אינו מצליח לכתוב את חוקיה, וגם לא למצוא לה מרפא או חיסון. החידלון האנושי במרעו, במערומיו, באפסיותו. אין אפילו קנה רצוץ להשען עליו - - - 

כשכח התורה וכח התפילה מתחברים

אבל יש, יש את כוח התורה הקדושה, הכוח האדיר שקדם לעולם הזה תתקע”ד דורות, ויש את כוח התפילה שמבלעדיה אין דבר, ושני הכוחות האלה מצטרפים בצורה מופלאה ביותר, שני הכוחות האלה מצטרפים לחבילה אחת, שאותה אסור לכם להפסיד!! 

לא סתם ארבעים

ארבעים תלמידי חכמים צדיקים מופלגים, כאלה שזכו לסיים את כל הש”ס (הכל, הכל!!) בעיון ולהבחן עליו, ש"ס אידן במלוא מובן המילה, יקדישו את זכות לימוד התורה שלהם לזכותכם במשך ארבעים הימים המקודשים מראש חודש אלול ועד יום הכיפורים.

ארבעים תלמידי חכמים מופלגים, כאלה שהש”ס שגור על פיהם על בוריו, שזכו ללמוד ולהעמיק להבחן ולדעת, תלמידי חכמים אמיתיים בקיאים בש”ס ופוסקים, יעתירו לזכותכם ארבעים ימים רצופים, מיום א’ דראש חודש אלול ועד יום הכיפורים ועד בכלל - כל יום מארבעים הימים הללו, כל יום מחדש, הם יזכירו את שמכם על הגמרא הקדושה, יתפללו עבורכם, ויקדישו לזכותכם את זכות לימודם.

אל תפספס! שמך ושמות יקיריך חייבים להיות שם!

ארבעים הוא מספר מקודש, מספר של סגולה, מספר שבכוחו לשנות גזרות. וכאן, ארבעים כפול ארבעים... ארבעים תלמידי חכמים שלמדו ונבחנו על כל הש”ס , יתפללו עליכם ארבעים תפילות, ויקדישו ארבעים ימי לימודם לזכותכם - - 1600 תפילות! אלף ושש מאות תפילות ובקשות הנישאות מפה טהור, מלב טהור, מתוך הלימוד הטהור – עליכם! אלף ושש מאות תפילות עליכם ועל יוצאי חלציכם, בימים הקריטיים ביותר בשנה, בחיים, בעולם. אלף ושש מאות פעמים שהשם שלכם יעלה מעלה מעלה, לזכרון לפני הש"י, בשילוב עם הזכות החזקה מכל של לימוד התורה הקדושה. י

ש לכם מושג באיזו עוצמה מדובר?!?! ארבעים יום שתלמידי חכמים אלו מתפרנסים בזכותכם, בהסכם יששכר וזבולון. התורה שלהם - היא גם התורה שלכם, הלימוד שלהם - הוא גם הלימוד שלכם. הם מודיעים זאת בכל בוקר, כשהם פותחים את הגמרא, ובאותה שעה הם מתפללים עבורכם ומזכירים את שמכם ואת בקשתכם לפני אדון הכל ומקדישים את לימודם לזכותכם. ארבעים הימים הקריטיים ביותר בשנה, בחיים, בעולם; בהם אתם נעשים מקושרים בעבותות של זכויות ותפילות לארבעים תלמידי חכמים מופלגים ובקיאים בש”ס ופוסקים, ארבעים ימים, ארבעים תפילות בכל יום, ארבעים תלמידי חכמים שנושאים אתכם על כפיים, וזכותם עוטפת אתכם ומגינה עליכם מכל רע - - בלתי נתפס! תמיד תרמתם לתורה הקדושה. פעמים רבות התפללו עליכם, – אבל עכשיו יש לכם הזדמנות חד פעמית שלא היתה מעולם: ארבעים תלמידי חכמים מובהקים, ש’לוקחים אותך’ פרוייקט אישי... ארבעים תלמידי חכמים, במשך ארבעים ימים, שהם שלך, שלך!!! 

לתרומה לחצו כאן>>>

המבחנים במפעל הש"ס מתקיימים כרגיל גם בתקופה הזו! 

כולנו יודעים מה המצב. הקורונה הפילה יותר מכל את האוכלוסיות שמראש לא היו בעלות אמצעים. האברכים, ה’לגיון של מלך’ של עם ישראל, אלו היושבים על הגמרא מבוקר עד ליל, מצאו את עצמם בלי יכולת לכלכל את משפחתם. התמיכה שלך הפעם היא שמירה על הלימוד במובן הפשוט והנעלה ביותר. בלעדיך, לא ברור שהאברכים הללו יוכלו להמשיך ללמוד ללא הפסקה. אתה משמר את הלימוד שלהם, ולכן גם הם קשורים אליך בעבותות - - הם מתפללים עבורך בלהט, כדי שמטה לחמם לא ייחרב, והם יוכלו להשאר לשבת על התורה ועל העבודה, הם מתפללים עבורך בכל חום ליבם, כי אתה הוא זה שבזכותו הם לומדים!

וכך, בדו קיום מיוחד במינו, ארבעים האברכים הללו ואתה – נעשים יחידה אחת, מובחרת, מקודשת. אתה תלוי בהם, החיים שלך תלויים בהם, העתיד של המשפחה שלך תלוי בהם – וגם הם תלויים בך. בתרומה שלך, בחיים שלך. אתה נותן את הדמים, והם משמרים לך את הדמים - - - - הסכם קדוש. 60 שקלים כפול 12 חודשים. זה מה שנדרש כדי להחזיק תלמיד חכם במשך 40 היום הללו. 

בעוד ימים אחדים מפציע חודש אלול. אף אחד לא יודע כעת מה יהיה בימים הנוראים. הלואי ושנזכה להתפלל בבית הכנסת, או חלילה נצטרך להתפלל בחוץ, ברחובות, בחצרות ובמרפסות. חזנים מאולתרים, מורחקים מבתי הכנסת החגיגיים, הנעולים בפנינו .... הגלות בצורה הכאובה והעלובה ביותר שלה. אנחנו נעמוד שם ונרגיש איך אנחנו עוברים כבני-מרון, בצורה המוחשית ביותר שקיימת. אז נבכה את נשמתנו ונתחנן בעד הנפש... אז נפנה אל התורה הקדושה ונבקש ממנה להתחנן עבורנו: תורה הקדושה, התחנני בבקשה… והחפץ חיים זיע”א כבר זעק: מה עשית בשביל התורה הקדושה, כדי שהיא תבוא להתחנן עבורך?!?! - אבל לך תהיה תשובה. ארבעים ימים לפני יום-הכיפורים, אתה החזקת את לימוד התורה של תלמידי חכמים אמיתיים היודעים ש”ס על בוריו. ארבעים ימים לפני יום הכיפורים התורה הקדושה כבר מתחננת עליך… להוציא מצרה, יגון ואנחה - לבריאות לששון ושמחה ולשנה טובה ומבורכת. בתרומת 60 שקלים כפול 12 תשתתף בתפילה של 40 ת"ח במשך 40 יום ובנוסף כל ערב ראש חודש יעלו שמך ובקשתך לזכרון בציון המייסד של מפעל הש"ס כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז זצוק"ל!

לתרומה לחצו כאן>>>

מפעל השס חודש אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד