י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פשע עונתי

השוטרים נדהמו מהסחורה בתא המטען של הגנבים

שוטרים שהיו בפעילות שגרתית בצפון הארץ, נדהמו לגלות בתוך רכב שעצרו, 350 ק"ג של מנגו שנגנבו משדה חקלאי. שני חשודים נעצרו לחקירה • במקרה אחר 700 ק"ג של מלון שנגנבו מקיבוץ להבות חביבה

השוטרים נדהמו מהסחורה בתא המטען של הגנבים
הסחורה שנתפסה צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות של שוטרי אגף התנועה אתמול (שני), זיהו השוטרים רכב במחלף כחל בצפון הארץ שהעלה את חשדם. השוטרים עצרו את הרכב שבתוכו היו 2 חשודים, ואיתרו בתוכו כמות גדולה של תוצרת חקלאית. שוטרי מג"ב הפועלים בגזרה הגיעו למקום, ולאחר בדיקה התגלה כי הפרי נגנב ממטע הסמוך לצומת חוקוק. השוטרים איתרו את החקלאי המגדל את התוצרת החקלאית.

סה"כ נתפסו אצל הגנבים תוצרת חקלאית מסוג מנגו במשקל של כ-350 ק"ג.  שני החשודים, בן 23 וקטין בן 15 תושבי ראמה, הועברו לחקירה במשמר הגבול. התוצרת החקלאית הוחזרה לבעליה החוקיים.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי משמר הגבול פועלים בפריסה ארצית בכדי למגר גניבות חקלאיות, הפעילויות הן גלויות וסמויות תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים מתקדמים. כל זאת בכדי לתפוס את אותם עבריינים הפוגעים בפרנסתם ושלומם של החקלאים.

בנוסף, בפעילות שגרתית של שוטרי מג"ב אמש  בקיבוץ להבות חביבה זיהו השוטרים רכב עם עגלה שהעלה את חשדם. השוטרים עצרו את הרכב ובתוכו שני חשודים כשהוא בנסיעה לכיוון הכביש הראשי, בבדיקה התגלה בתוך העגלה תוצרת חקלאית מסוג מלון בתפזורת במשקל שכ-700 ק"ג שנגנבה קודם לכן מהקיבוץ להבות חביבה. שני החשודים, בשנות ה-20 לחייהם תושבי באקה אל-גרבייה, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשמר הגבול. התוצרת החקלאית הוחזרה לחקלאי.


צילום: דוברות המשטרה

מנגו גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד