ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כבוד אחרון

ללא הספדים: הרבי מסאדיגורה זצ"ל נטמן בגבעתיים • שידור חוזר

'בחדרי חרדים' העביר בשידור ישיר את מסע הלוויתו של האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל שהלך לבית עולמו. המסע מבית מדרשו בבני ברק דרך ישיבת רוז'ין סאדיגורה לבית החיים 'נחלת יצחק' בגבעתיים. במסע הלוויה לא נאמרו הספדים ובמקומם נאמרו פרקי תהלים. הצטרפו לשידור החוזר 

ללא הספדים: הרבי מסאדיגורה זצ"ל נטמן בגבעתיים • שידור חוזר
בני הרבי זצ"ל בלוויה צילום: שוקי לרר

המונים מתחילים להתאסף בשעה זו למסע הלווית כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, שנסתלק הלילה לבית עולמו בגיל 65 לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו בשנתיים האחרונות.

מסע הלוויה נערך מבית המדרש של החסידות 'חצר הקודש' ברחוב גוטמכר בשכונת שיכון ה' בבני ברק, תחת אבטחה של המשטרה וכוחות ההצלה.

במסע הלוויה לא יינשאו הספדים, במקום נאמרו פרקי תהלים על המצב הקשה בעם ישראל ועצירת המגיפה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקראת הצוואה ומינוי הממשיך נדחה לאחר השבעה. 

בעקבות מסע הלוויה, ייסגרו לתנועה מספר רחובות בעיר בני ברק, הרחובות ריינס, השומר בקטע שבין רחוב ריינס לרחוב עזרא ורחוב עזרא בין המספרים 1 ל-20. בנוסף, רחוב אבני זכרון הסמוך לבית העלמין 'נחלת יצחק' בגבעתיים ייסגר לתנועה בהדרגה בקטע שבין עליית הנוער לבין רחוב רמב"ם.

במשטרה אומרים כי לתושבי המקום תינתן האפשרות להיכנס לרחוב עם הצגת תעודת זהות. הורדה והעלאה של נוסעים תעשה ברחוב עליית הנוער בגבעתיים.

הרבי מסאדיגורה שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד