י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"רוני גמזו לא קוסם"

הפרויקטור מתריע: "יכול להיות שנטיל סגר על מודיעין עילית"

בתדרוך שהעביר הפרופ' רוני גמזו הוא התייחס לעלייה החדה בתחלואה בעיר מודיעין עילית והתריע כי נשקלת הטלת סגר על העיר החרדית. "אני מצטער, רוני גמזו לא קוסם. לא באתי לחסל את הקורונה ביום-יומיים"

הפרויקטור מתריע: "יכול להיות שנטיל סגר על מודיעין עילית"
פרופ' רוני גמזו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פרויקטור הקורונה, הפרופ' רוני גמזו קיים היום (שלישי), תדרוך מיוחד בנושא הקורונה ובדבריו התריע כי התחלואה בעיר מודיעין עילית עלולה להביא לכך שבימים הקרובים יוטל עליה סגר, זאת לאחר שבסבב הקודם הסגר נמנע בדקה ה - 90.

פרופסור רוני גמזו אמר את במהלך התדרוך, כי "אם התחלואה במודיעין עילית תמשיך לעלות - יכול להיות שנטיל סגר על העיר". הוא ציין כי "ישראל עושה מאמצים עילאיים שלא נעשים במדינות אחרות כדי להימנע מסגר".

עוד אמר פרופ׳ גמזו במהלך התדרוך: "אני מצטער, רוני גמזו לא קוסם. לא באתי לחסל את הקורונה ביום-יומיים. הקסמים - באמצעות סגרים. אבל אני רוצה להימנע מהסגר ככל שניתן כי אני רואה את המשבר הכלכלי והחברתי".

על פי נתוני משרד הבריאות, נכון לאמש (שני) בחצות, בעיר החרדית מודיעין עילית ישנם 1,085 חולים פעילים, בהם 747 שנמצאו חיוביים רק בשבוע האחרון.

על פי נתוני מרכז המידע והידע של אגף המודיעין בצה"ל, בעיר בני ברק קיימים נכון לחצות 1,827 חולים פעילים, כאשר רק בשבוע האחרון אובחנו בעיר 758 חולים חדשים. בעיר ירושלים 3,692 חולים פעילים, מתוכם 1,778 אובחנו בשבוע האחרון.

בביתר עילית ישנם נכון לאמש בחצות 354 חולים פעילים, 143 מהם בשבעת הימים האחרונים. העיר בית שמש עם 601 חולים פעילים, כאשר 272 חולים נוספו במהלך השבוע האחרון. העיר מודיעין עילית עם 1,085 חולים פעילים נכון לאמש בחצות. בשבוע האחרון אובחנו ברחבי העיר 647 חדשים.

קורונה רוני גמזו מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד