י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מפעלותיו ישמשו עדות"

ראש הממשלה סופד לאדמו"ר מסאדיגורה: "הנהגותיו היו למופת"

ראש הממשלה נתניהו שיגר לפני זמן קצר תנחומים לבני משפחתו וחסידיו של האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל שמובא היום למנוחות: "דבקותו בתורה ובדרך ארץ, היו ויהיו מופת לכולנו" • גם יו"ר הסוכנות היהודית ספד לרבי זצ"ל

ראש הממשלה סופד לאדמו"ר מסאדיגורה: "הנהגותיו היו למופת"
אדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל / בנימין נתניהו צילום: שוקי לרר/פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו סופד לאדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל שמובא בשעה זו למנוחות, ומעביר תנחומים לחסידיו ובני משפחתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו ולקהילתו של הרב ישראל משה פרידמן ז"ל, האדמו"ר מסדיגורא".

‏נתניהו הוסיף כי "האדמו"ר מסדיגורא היה דמות מופת לרבבות. אצילותו ונועם הליכותיו, הנהגותיו ודבקותו בתורה ובדרך ארץ, היו ויהיו מופת לכולנו. יהי זכרו ברוך".

מוקדם יותר היום, ספד לאדמו"ר גם יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: "אני מתאבל על מותו של ידידי הרב ישראל משה פרידמן האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל, שנפטר לפנות בוקר בטרם עת. איש חסד מאיר פנים ומנהיג חשוב ביותר. מוסדות סדיגורא ומפעלותיו ישמשו עדות לפועלו לדורות. תנחומיי לצאן מרעיתו, משפחתו ומכריו".

מסע הלוויה נערך מבית המדרש של החסידות 'חצר הקודש' ברחוב גוטמכר בשכונת שיכון ה' בבני ברק, תחת אבטחה של המשטרה וכוחות ההצלה.

במסע הלוויה לא נשאו הספדים, ובמקום נאמרו פרקי תהלים על המצב הקשה בעם ישראל ועצירת המגיפה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקראת הצוואה ומינוי הממשיך נדחה לאחר השבעה.

חסידות סאדיגורה בנימין נתניהו בוז'י הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד