י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מה גרם לשכן לעשות זאת

ארה"ב מזועזעת: בן חמש נורה למוות מטווח אפס

רצח מזעזע בארצות הברית. בן 25 רצח ביריות את שכנו בן החמש עת רכב על אופניו בסמוך לחצרו לצד שתי אחיותיו בנות ה-7 וה-8 שהיו עדות לרצח אחיהם | הרוצח נעצר והוגש נגדו כתב אישום

ארה"ב מזועזעת: בן חמש נורה למוות מטווח אפס
קאנון היננט בן החמש צילום: באד

רצח מזעזע בצפון קרוליינה שבארה"ב. ילד בן חמש נורה למוות מטווח אפס, כשהוא רוכב על אופניו מול שתי אחיותיו, בנות 8 ו-7.

משטרת צפון קרוליינה האשימה ביום שני את דריוס ססומס בן ה-25 ברציחתו של קאנון היננט בן החמש, עת שרכב על אופניו בחצר ביתו של הנאשם ביום ראשון בערב.

ססומס, נלקח למעצר על ידי משטרת ווילסון 24 שעות לאחר שרצח את הילד בן ה-5 מול ביתו של הילד בשעה 17:30 וירה בו בראשו.

אחיותיו בנות השבע והשמונה של היננט היו עדות לרצח המזעזע של אחיהם הקטן, הרוצח התגורר בשכנות למשפחה, והמשפחה מאמינה כי ההרג לא היה אקראי. השכנים טוענים שהוא אכל ארוחת ערב עם אוסטין היננט, אבי של הילד, ביום שישי, והוא שהה בבית של ההורים של הילד ביום ראשון. אחת השכנות סיפרה כי הילד נסע על הדשא של השכן שרצח אותו, אך שכנים אחרים טוענים שזאת לא הסיבה שהוא רצח את הילד.

"יום ראשון, 9 באוגוסט 2020, נשמה מתוקה בשם קאנון היננט נלקחה מהעולם הזה על ידי מעשה חסר רחמים", נכתב באחד הפוסטים בקבוצה שכונתית.

הילד אמור היה להתחיל את גן הילדים ביום שני ובדיוק למד לכתוב את שמו. "הוא היה פשוט ילד אהוב", אמרה אמו ל'ווילסון טיימס' "היה לו את הלב הגדול ביותר".

"זה הרסני. אף אחד לא צריך אף פעם לקבור את ילדו. אף אמא לא צריכה להיות צריכה לעבור את זה". אמרה קרובת משפחה לתקשורת המקומית.

משפחתו של היננט אמרה כי הם מכירים את החשוד כבר שנים ולא האמינו שהוא מסוגל לרצוח. "נהגנו לשחק ביחד ומעולם לא חשבתי שהוא יהרוג מישהו. אמא צריכה כעת לקבור את בנה בגיל 5, דבר שלעולם לא היה עליה לעשות. לעולם לא אשכח אותו". כך אמרה קרובת משפחה לערוץ CBS.

הוא נמלט מהזירה בטויוטה קורולה שחורה, אחר כך הוא אותר על ידי הרשויות בבית מגורים סמוך. המשטרה האשימה אותו ברצח מדרגה ראשונה ובשל חומרת המעשה הוא מוחזק ללא יכולת שחרור בערבות.

רצח מחריד צפון קרוליינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד