ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ביוזמת מטה ההסברה של משרד הבריאות

"צוואת הגננת" על לוחות המודעות בריכוזים החרדים

במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות ממשיכים בקמפיין ההסברה המתמשך ברחוב החרדי על סכנת הקורונה - ו"צוואת הגננת" שהסעירה את המגזר החרדי מתפרסמת על לוחות המודעות בכל הריכוזים החרדים בארץ

"צוואת הגננת" על לוחות המודעות בריכוזים החרדים
צוואת הגננת על לוחות המודעות צילום: pixsabay / יח"צ

לפני כחודש התפרסה הודעה ששיגרה הגננת מרת שלווה זלפריינד ע״ה שנפטרה מנגיף הקורונה ל"ע  להורי הילדים אותם חינכה. בימים האחרונים הדפיסו במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות את דבריה, ופרסמו על גבי לוחות המודעות בריכוזים החרדים.

צוואת הגננת על לוחות המודעות • קרדיט: יח"צ

זמן קצר לפני שהשיבה נשמתה ליוצרה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה, כתבה הגננת ואשת החינוך מרת שלווה זלפריינד ע"ה שחינכה במשך השנים מאות מבנות ישראל לתורה וליראה, טקסט מטלטל להורי התלמידים.

הגננת כתבה אז כי "ידוע בודאות לרשויות על משפחות שהפרו בידוד או שלא מילאו אחר הנחיית העיריה לא לשלוח ילדים שיש בביתם בן משפחה בידוד. על אנשים כמוני, באה להגן ההנחיה. לצערי, היו שהעדיפו לשלוח את הילד בגן מתוך הרגשת ה''סמוך'' הישראלי תוך פגיעה אנושה בערך חשוב של ''ערבות הדדית'' ו''לא תעמוד על דם רעך''.

"לי זה כבר לא משנה ממי נדבקתי ומי הפר בידוד. היו לי ניסים גלויים וזה שאני כותבת לך כרגע זה בכלל לא מובן מאליו. אבל אני פשוט מתחננת ומבקשת עבור הסבים והסבתות, השכנים והדודים המבוגרים שמקיפים אותנו ולא מגיע להם למות! גם אם יש להם מחלות רקע כאלה ואחרות", הוסיפה אז.

קורונה שלווה זלפריינד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד