ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"בסיום הפיילוט נקדם הצעת חוק להצלת חיים"

המהפכה הטכנולוגית שתמנע שרפת מכונית בעת תאונה

המערכת המתקדמת וראשונה מסוגה בעולם על ידי חברת A2Z מתוכננת להיכנס בקרוב לפיילוט ראשוני בכלי רכב המצוי בשימושי הצבא. בפגישה עם יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת יצחק פינדרוס שיבח את היוזמה שתציל חיי אדם

המהפכה הטכנולוגית שתמנע שרפת מכונית בעת תאונה
בןצור יוסף עם ח"כ יצחק פינדרוס צילום: באדיבות המצלם

מהפכה טכנולוגית על ידי חברת A2Z להצלת חיי אדם באמצעות מערכת חכמה שתימנע שריפת מכוניות בעת תאונה.

הפיתוח המהפכני ייכנס בחודשים הקרובים כפיילוט ברכבים צבאיים ויו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס פגש את ראשי חברת a2z במשרדי דגל התורה בירושלים. 

המערכת המתקדמת וראשונה מסוגה בעולם מתוכננת להיכנס בקרוב לפיילוט ראשוני בכלי רכב המצוי בשימושי הצבא.

בחודשים האחרונים פיתחה הטכנולוגיה המהפכנית של חברת A2Z טכנולוגיה שעוצרת את טנק הדלק ברכב בעת תאונה מלהידלק ולהתפוצץ וחלילה על ידי כך לשרוף את הרכב על יושביו , ממש הצלת חיים!!

מידי יום עולים באש 8 כלי רכב וחלקם ניגמרים באסון. בעולם המיספרים עצומים ומכאן הפוטנציאל הגדול לייצוא כחול לבן למדינות רבות.

ראשי חברת a2z בןצור יוסף נפגש עם יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס ששיבח את היוזמה המבורכת להצלת חיים ואמר "ככל שמדובר בהצלת חיי אדם נפעל נחוקק ונחייב את כל מי שיצטרכו והכל לשם הצלת נפשות. הצלת חיי אדם הינה הדבר החשוב ביותר".

מנכ"ל A2Z בןצור יוסף אמר "המערך הטכנולוגי העוסק בפיתוח המוצר המהפכני וכבר בקרוב ייכנס לפיילוט ראשוני ברכבים המצויים בשימושי הצבא".

בקרוב יובילו גם חקיקה בכנסת להצלת חיים ומניעת שריפת רכבים בעת תאונה כאשר ח"כ פינדרוס יירתם להצלת חיי אדם ומניעת דליקות אלפי רכבים מידי שנה.

יצחק פינדרוס טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד