כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לא אכלתי כל היום"

צפו: ‏נשיא סוריה בשאר אסד קטע נאום בשל ירידה בלחץ הדם

נשיא סוריה קטע בפתע פתאום נאום שנשא בפני הפרלמנט, לאחר ירידת לחץ דם. כשחזר אמר: "הרופאים הם החולים הכי גרועים. לא אכלתי מאז אתמול אחר הצהריים וירד לי הלחץ דם" • צפו

צפו: ‏נשיא סוריה בשאר אסד קטע נאום בשל ירידה בלחץ הדם
נשיא סוריה בשאר אסד צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בדברים שנשא אתמול (רביעי) נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, מול חברי הפרלמנט במדינה, אמר אסד כי התקיפות של ישראל התגברו בעת האחרונה במזרח סוריה במקביל לכניסתו לתוקף של חוק קיסר האמריקני, זאת במטרה "להקל את תנועתם של אנשי דאעש" במזרח המדינה, כך לדבריו.

לפני נאומו שנקטע לפתע, לשכת הנשיאות הסורית מסרה כי נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, סבל מירידת לחץ דם קלה בזמן נאום שנשא בפתיחת מושב הפרלמנט הסורי. הנאום הופסק לכמה דקות והוא חזר לנאום בטבעיות.

רועי קייס, כתב לענייני ערבים ב'כאן 11' מציין כי "‏זה לא שגרתי שלשכת הנשיאות הסורית מוציאה הודעה כזו. כנראה מה שקרה שאי אפשר היה להסתיר את האירוע וכדי שאנשים לא ייבהלו אז מכינים אותם מראש".

עוד אמר קייס כי "‏החשיבה שמאחורי פרסום התקרית: ידוע לכל שאסד נואם בפתיחת מושב בפרלמנט והובטח נאום. גניזתו הייתה מעלה תהיות ואין מצב שאחד ממאות חברי הפרלמנט שהיו שם לא היה מדליף ואז היה מתחיל כדור שלג והיו מציגים את זה בצורה דרמטית. לשכת הנשיאות הסורית החליטה לנסות להוביל את הסיפור ולא להיות מובלת".

כאמור ‏אסד שנאם בפרלמנט הסורי נאלץ לקטוע את נאומו ולשבת בעקבות ירידה בלחץ דם. ביקש מחברי הפרלמנט לשבת כמה דקות וחזר לקול תשואות החברים: "הרופאים הם החולים הכי גרועים. לא אכלתי מאז אתמול אחר הצהריים וירד לי הלחץ דם. אוכלים קצת מלח וסוכר ולחץ הדם עולה. זה טבעי".

סוריה בשאר אסד לחץ דם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד