י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"זה שבר אותי, ישבתי ובכיתי"

חשד: אח תושב מזרח ירושלים היכה קשישה בבית אבות

בבית האבות "נווה הורים" בירושלים התגלתה קשישה כשפניה נפוחות ומדממות • האישה בת ה-90 פונתה לבי"ח עם שברים בארובת העין ובלסת. והחשוד, תושב מזרח ירושלים בן 29, נעצר • בית האבות: "זה אירוע חריג, משתפים פעולה עם המשטרה".

חשד: אח תושב מזרח ירושלים היכה קשישה בבית אבות
קשישה בבית אבות צילום: pixabay

מזעזע: חוקרי תחנת מוריה במשטרת ירושלים עצרו אתמול בערב לחקירה אח בבית אבות בירושלים, בחשד כי היכה קשישה המטופלת במקום. הקשישה, העונה לשם שושנה, בת ה-90, פונתה לבית החולים שערי צדק, ובנה הגיש תלונה במשטרה.

האירוע התרחש שלשום בערב, אז התקשרו מבית האבות "נווה הורים" בירושלים אל יעקב שרביט, ודווח לו על ידי האח האחראי כי כאשר הגיע למיטתה של אמו, הבחין כי פניה נפוחות וכי היא מדממת מהפה. שושנה פונתה לבית החולים, וכאשר בנה הגיע למקום הוא נחרד למראה פניה החבולות של אמו.

הבן יעקב סיפר: "כשהגעתי לבית החולים חשכו עיניי. זה לא נראה כמו מכה מנפילה, אלא מכת אגרוף. אמא שלי סובלת מדמנציה. היא לא מדברת. שאלתי אותה מה קרה והיא לא יכלה לדבר, אבל כל הזמן כיווצה את היד שלה לאגרוף כאילו קיבלה מכה". בדיקת סי.טי הראתה שברים בארובת העין ובלסת.

כמה שעות לאחר מכן הגיש יעקב תלונה במשטרה. אתמול בבוקר ישב עם מנהל בית האבות, והשניים צפו בסרטוני האבטחה במקום, אך אלה לא הראו דבר. לדבריו, מסדרון בית האבות מרושת במצלמות אבטחה, אך בחדרי המטופלים אין מצלמות כדי לשמור על פרטיותם.

עם זאת, הוא אומר: "החדר של אמא שלי נמצא מול חדר האחיות והדלת פתוחה. בין החדר לעמדה מפריד מטר וחצי. עם פציעה כזאת, אין סיכוי שלא שמעו אותה צועקת". כך מפרסמת ב'ישראל היום' כתבת לענייני משטרה ופלילים בירושלים, אפרת פורשר.

לפני תקופת הקורונה הקפידו ילדיה של שושנה לסעוד אותה וביקרו במקום בכל יום, פעמיים ביום. בתקופת הקורונה נמנע מהם לבקר באופן שוטף את האם הקשישה, והם מתקשים לעכל את מה שקרה לה.

עוד הוסיף יעקב: "ראיתי ועברתי הרבה דברים בחיים שלי. אני אדם חזק. אבל זה שבר אותי. ישבתי ובכיתי. הרגשתי חוסר אונים משווע. אני אומר לכל הילדים, תבדקו את ההורים שלכם".

החשוד שנעצר, בן 29, תושב מזרח ירושלים, נחקר במהלך הלילה והמשטרה צפויה להביאו לבית המשפט הבוקר ולבקש את הארכת מעצרו.

אביטוב זלקין, מנהל בית האבות "נווה הורים", מסר בתגובה: "אנו מגנים כל אירוע של אלימות. אנחנו משתפים פעולה עם המשטרה באופן מלא ותומכים במשפחה. אין ולא היו אצלנו מקרי אלימות בעבר והאירוע הזה חריג".

קשישה בית אבות מזרח ירושלים הכאה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד