י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משבר תקציב הישיבות

יפרשו מהקואליציה? ליצמן במסר תקיף לנתניהו

הטון מחריף: כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', נראה כי משבר תקציב הישיבות עולה שלב • אחרי שאושר תקציב ענק למשרד החינוך ולאור הפרסומים על ההתחייבות של ראש הממשלה נתניהו להעביר את הכסף, והמניעה הטכנית. כעת מגיע האיום, בראיון לעיתון המודיע הבוקר מאיים השר ליצמן ומרמז כי סיעת יהדות התורה נמצאת רגע מפרישה מהקואליציה

יפרשו מהקואליציה? ליצמן במסר תקיף לנתניהו
ליצמן עם נתניהו צילום: שלומי כהן, פלאש 90

משבר הישיבות עליו דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', ולאחר הפרסומים על כך שראש הממשלה התחייב להעביר את הכסף לסיעות החרדיות אך לא מצא את הדרך הטכנית להעברה, יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן מחריף את הטון ומעביר מסר תקיף כלפי ראש הממשלה.

בראיון הבוקר (ראשון) לעיתון ׳המודיע׳ רומז השר יעקב ליצמן כי סיעת יהדות התורה נמצאת רגע מפרישה מהקואליציה, בראיון הוא מבהיר כי "כל עוד לא ימצא פתרון לתקציבי הישיבות , נצטרך להתנגד להצעות חוק מסויימות, גם אם הן של הקואליציה".

ליצמן מאשים את ראש הממשלה ואת התנהלות הקואליציה, בטענה כי "היה מספיק זמן להסדרת העיכוב בתקציבי הישיבות וזה לא נעשה עד עכשיו". כזכור,  דווח כי כבר לפני למעלה מחודש נועדו ראשי הסיעות החרדיות עם ראש הממשלה בנושא, אך הפתרון לא הגיע עד עכשיו.

ליצמן אומר עוד כי "אין סיבה שנתמוך אוטומטית בכל הצעה של הקואליציה בעוד שסכנת קיום מרחפת על עולם הישיבות". לא מופקע כי במקרה ולא יושג פתרון השלב הבא יהיה איום לפרישה מהקואליציה ושמא אף איום שימומש בפועל.

נציין כי 'בחדרי חרדים' מלווה את סאגת תקציב הישיבות עוד מלפני כשנה, אז התריע ופירט ׳בחדרי חרדים׳ את המשבר הצפוי, והציג נתונים שיביאו את תקציב הישיבות לשפל, אלא שבסיעות החרדיות סירבו לפעול.

המודיע יעקב ליצמן תקציב הישיבות איום פרישה משבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד