י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הזוי

סין: הורים נטשו תינוקת שנולדה, ליד הפח - כי הם רצו בן

התקשורת המקומית בדרום סין מדווחת כי הורים נטשו את בתם התינוקת ליד פח האשפה בשכונה מאחר ולדבריהם החלום שלהם להביא בן אחר 3 בנות, - התנפץ • האב נלקח למעצר, על פי הנתונים בסביבות 100,000 תינוקות ננטשים בסין מדי שנה

סין: הורים נטשו תינוקת שנולדה, ליד הפח - כי הם רצו בן
התינוקת שננטשה צילום: התקשורת המקומית בסין

תינוקת שנולדה ננטשה בדרום סין על ידי הוריה ש"רצו להביא בן לעולם", התינוקת ננטשה על ידי אביה ליד פח אשפה מטונף שעות ספורות לאחר שנולדה מכיוון שלמשפחה כבר היו שתי בנות.

על פי הדיווח מסין, התנוקת ננטשה על ידי אביה מאחר והם לא יכלו להרשות לעצמם לגדל אותה. בהמשך התינוקת הובאה למרכז רווחה מקומי על ידי הרשויות לאחר שמנקה הרחובות הבחין בה ויצר קשר עם המשטרה.

ההורים נעצרו בחשד לנטישה זמן קצר לאחר שהאירוע התרחש בעיר דונגגוואן במחוז גואנגדונג, כך על פי הודעה רשמית של המשטרה המקומית.

מתיאור המקרה המזעזע עולה כי האם בת ה-21, העונה לשם לי, ילדה את התינוק בשעות הקטנות של הלילה ב-29 ביולי בדירה שכורה, שם הם התאכזבו לגלות כי התינוק שנולד בת ולא בן.

האב בן 24, הידוע בשם משפחתו זאנג, אמר למשטרה כי "חלומו להביא בן התנפץ כאשר נולדה בתם השלישית", כך דיווח ערוץ הטלוויזיה המקומי.

באופן מסורתי, הורים סינים מעדיפים בנים בגלל היכולת שלהם להעביר את שם המשפחה. ההורים החליטו לנטוש את התינוקת, לדבריהם כי "הם לא יכלו להרשות לעצמם לגדל שלושה ילדים יחד".

בני הזוג מיהרו עם ההחלטה הזוועתית במהירות כזאת שהתינוקת אפילו לא קיבלה שם.

למעשה, ההורים נעצרו בדירתם ב-2 באוגוסט לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה. שניהם עוכבו תחת האישום ב"חשד לנטישה", כך אמרו הרשויות. זאנג עצמו נלקח למעצר ואשתו שוחררה בערבות עד למשפט.

על פי החוק בסין, פשע כזה יכול להביא לעונש של עד חמש שנים. על פי הסטטיסטיקה העדכנית, בסביבות 100,000 תינוקות ננטשים בסין מדי שנה, מה שאומר כי מדובר ביותר מ-270 ביום.

נטישה תינוקת דרום סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד