י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בוידאו המרגש

בן ה-11 שריגש מדינה: "הקורונה - בשביל אהבת חינם"

חיזקי טורנהיים בן ה-11 ממודיעין עלית הסובל ממחלה נדירה בעצמות בראיון מיוחד ליאיר שרקי על הקורונה ועל פטירת האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל, שמשפחתו נמנית על חסידיו • צפו בוידאו

בן ה-11 שריגש מדינה: "הקורונה - בשביל אהבת חינם"
חזקי טורנהיים צילום: מתוך הסרטון

חזקי טורנהיים בן ה-11, ממודיעין עלית, הוא ילד הסובל ממחלה נדירה, וריגש מדינה שלמה בעבר עם דברי חיזוק. חזקי נמצא בקבוצת סיכון בשל נגיף הקורונה בשל מחלה נדירה שפוגעת בעצמות. ולאחרונה נבנה עבורו קפסולה אישית שבעזרתה הוא יכול לצאת מהבית.

למרות המחלה ולמרות הסיכון הוא אופטימי מתמיד, ואומר ליאיר שרקי מחדשות 12 בראיון מיוחד: "הקורונה זה בשביל אהבת חינם".

הוא מבקש מחבריו וממשפחתו להיות אופטימיים, ולמרות המחלה הנדירה שמפריעה לאורח חייו, וגם עלולה להביא למותו חלילה, הוא לא מתייאש ומבקש לשמור על ההנחיות.

חזקי אמר בראיון לחברת החדשות: "צריך להקשיב להוראות הרופאים במדויק". "הקדוש ברוך הוא רוצה להחזיר בנו אהבת חינם והוא עשה את זה בצורת קורונה. יש כאלה בני שלושים שהם לא בקבוצת סיכון ויש כאלה מבוגרים שכן ובני השלושים שומרים בשביל קבוצת הסיכון וזה כל הכבוד גדול. את השמירה אנחנו עושים נטו בשביל אחד השני". אומר הילד שריגש את המדינה.

בתחילת המגיפה התפרסמו דבריו של חיזקי טורנהיים, שאמר : "יהודים יקרים, גם אני חזקי כמו כל עם ישראל נמצא סגור ומסוגר ולא יוצא מהבית בגלל וירוס שמשגע את כל העולם והוא יותר קטן מהיתוש שהיה לטיטוס", אמר.

הוא הוסיף, "זה נכון שצריך להקפיד להוראות ולהנחיות של משרד הבריאות במדויק זה פיקוח נפש. רציתי לומר לכם שתי נקודות, תמיד צריך להיות במצב רוח שמח ומרומם. ומהניסיון שלי אני אומר לכם שזה עוזר מאוד".

חזקי סיים את דבריו עם האופטימיות הנצחית שלו "אנחנו עם מעל המזל ובכל רגע הקדוש ברוך הוא יכול לשנות לגמרי את כל התחזיות של הרופאים, אם כולנו נהיה יחד, שמחים וחזקים ננצח כולנו יחד את הקורונה ונקבל את פני משיח צדקנו בקרוב אמן".

חיזקי טורנהיים קורונה יאיר שרקי האדמור מסאדיגורא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד