ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024

נפגעת ממאדוף? קבל בשורה טובה

קורבנות מאדוף יקבלו חזרה בסביבות 40 אחוזים מכספם, כך מדווח העיתון 'וול סטריט ג'ורנל'.• הכסף, מנכסים שנמצאו ומהחזרי המיסים ששילמו הלקוחות על הרווחים המדומים שהרוויח מאדוף

ברנרד מאדוף. נמצאו נכסים
ברנרד מאדוף. נמצאו נכסים

בתחילה היה נראה כי הכול אבוד. מאות משקיעים אצל המשקיע האגדי שהתברר כמשקיע קטן מאד וכנוכל אגדי, ברנרד מאדוף ביכו את כספם שאבד בהונאת הפונזי הגדולה בעולם.

אך אמש מפרסם ה'וול סטריט ג'ורנל' כי המשקיעים יקבלו חזרה בסביבות 40 אחוז מהשקעותיהם. המהווים ארבעים אחוזים יותר ממה שציפו לו הקורבנות המיואשים.

הסיבה לאופטימיות, מורכבת מהעובדה שהנאמן שמינה בית המשפט לעסוק בענייני מאדוף, ארווין פיקארד, הודיע כי מצא עד עתה נכסים בשווי 1.5 מיליארד דולר שיוכלו לשמש כחלק מכיסוי החובות על סך 19.4 מיליארד דולר שהשאיר מאדוף וכן מהודעת רשויות המס במרס האחרון כי לקוחות מאדוף יזוכו רטרואקטיבית על המיסים ששילמו על ההכנסות שכביכול הרוויחו אצל מאדוף.

המשקיעים ששילמו עשרות מיליוני דולרים כמיסים על ההכנסות המדומות שייצר עבורם מאדוף, יזכו לקבל את הניכוי בתהליך מהיר שיקטין למעשה את הפסדיהם בשיעור ממוצע של ארבעים אחוזים.

דיוויד זלצניק יועץ מס מניו יורק חישב עבור האתר ומצא, כי משקיע שהשקיע 20 מליון דולר אצל מאדוף יקבל חזרה בשקלול, כ-6 מליוני דולרים בהטבות מס וכ- 500,000 דולר מנכסי מאדוף שנמצאו עד כה.

התשלום מכספיו של מאדוף לקורבנותיו תלוי גם ביכולתו של הנאמן לדחות תביעות פיצוי בסך כולל של 15 מיליארד דולר שהוגשו נגד עסקיו של הנוכל. פיקארד, כך מוסר העיתון, הגיש תביעות שכנגד במטרה לבטל את התביעות אותן הוא מגדיר כקנטרניות, על מנת שיוכל לשלם לקורבנות מאדוף ולהשיב להם את כספם.

קישורים:
הכתבה בוול סטריט ג'ורנל
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד