י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכישרון והאמונה

העיתונאי שפוטר מהערוץ זכה ב-125 אלף שקלים

העיתונאי עקיבא נוביק השלים הכנסה נאה בזכות כשרונו המבריק. רבבות צפו בו אמש מתמודד בתכנית הטריוויה 'מי רוצה להיות מיליונר', אמנם מיליונר הוא לא יצא, אבל לפחות לא עשה בושות למגזר ולמשפחה שחלקה הגיעה לאולפן לצפות בו

העיתונאי שפוטר מהערוץ זכה ב-125 אלף שקלים
העיתונאי עקיבא נוביק צילום: מתוך פייסבוק

הכתב הפוליטי עקיבא נוביק, בן ה-31, שפוטר לפני כחודשיים מערוץ 13, ומיד לאחר מכן התקבל לתאגיד השידור הציבורי - כאן, כמגיש בחטיבת הדיגיטל והרדיו, התחרה בתכנית 'מי רוצה להיות מיליונר' המודרת בערוץ 12.

נוביק הגיע לתכנית הטריוויה שמגיש ארז טל, נדרש להשיב על 15 שאלות בדרגות קשי שהולכים ועולים עד למיליון שקלים, נוביק פרש בסופו של דבר עם 125,000 שקלים, שלוש שאלות לפני המיליון, במהלך המשחק השתמש העיתונאי בשלוש עזרות, כשאחת מהן היא חבר שנמצא בחדר סגור, תוך השגחה שהוא לא נעזר במחשב או פלאפון כדי לאתר את התשובה.

באופן מפתיע בחר עקיבא נוביק, הסרוג והדתי מהיישוב עפרה בח"כ עופר שלח מ'יש עתיד', הנחשב לאחד מאנשי השמאל המפורסמים בכנסת. נוביק אכן נעזר בו ותשובתו הצילה את נוביק והעבירה אותו לשאלה הבאה עד כאמור לפרישה המפוארת עם 125 אלף שקלים.  

כזכור, במסגרת ההתייעלות והקיצוצים, ברשת 13 פוטרו כמה עובדים, עיתונאים, עורכים וכאלה שפעלו מאחורי הקלעים. בין אנשי התקשורת המפורסמים שירדו מהמסך, הם הכתב הפרלמנטרי עקיבא נוביק, הפרשן המדיני ברק רביד, החזאי דני רופ והמגישה טלי מורנו.

בציוץ שהעלה נוביק לטוויטר לאחר ההתפטרות הוא כתב: "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש".

עקיבא נוביק מי רוצה להיות מיליונר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד