י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איים להרוג אותה

אישום: תקף את אשתו באלימות כי לא הכינה לו דגים לשבת

תקף את אשתו, זרק לעברה גפרורים בוערים ואף איים להרוג אותה. הסיבה: לא הכינה לו סיר דגים לשבת וסירבה להגיע לבית הכנסת • כתב אישום שהוגש לבית המשפט חושף מסכת התעללות של תושב קרית שמונה באשתו מסיבות שונות ומשונות

אישום: תקף את אשתו באלימות כי לא הכינה לו דגים לשבת
מנת דג בורי צילום: pexels

לבית משפט השלום בקרית שמונה הוגש כתב אישום נגד צעיר, תושב נהריה, לאחר שחקירה זריזה של המשטרה חשפה מסכת התעללות קשה באשתו, כל זאת כי לא הכינה לו דגים לשבת ובפעם אחרת כי לא הייתה מוכנה לבוא איתו לבית הכנסת, אז זרק לעברה גפרורים בוערים ואיים להרוג אותה. שוטרי משטרת ישראל עצרו את הצעיר בן ה-22 וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

תחילתה של החקירה, ביום שלישי לפני כשבוע וחצי, אז הוזעקו שוטרים לחתונה שהתקיימה בקרית שמונה, לאחר שהחתן בעצמו דיווח למשטרה על אירוע אלימות. שוטרים שהגיעו למקום גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. החקירה העלתה, כי הרקע לקטטה בחתונה הייתה אי שביעותם של אחיה וגיסה של האשה מיחסו של הבעל כלפיה.

עוד העלתה החקירה, כי התקיפות התקיימו מצד הנאשם מספר רב של פעמים. באחד המקרים, תקף אותה באלימות לאחר שכעס עליה כי לא הכינה לו סיר דגים לשבת, בפעם אחרת, מאחר וסירבה לבוא עמו לבית הכנסת. בפעמים אחרות הכה אותה, איים עלייה שיהרוג אותה, זרק סכין לעבר רגלה ואף גפרור בוער בזמן שהחזיקה בתינוקת המשותפת שלהם.

בתום חקירה זריזה, הועברו חומרי החקירה לחטיבת התביעות של המשטרה אשר הגישה כנגד הבעל כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקרית שמונה. כתב האישום שהוגש נגד הצעיר מכיל אישומים בגין עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על מעצרו עד החלטה אחרת.

"משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות מכל סוג שהיא ופועלת למיצוי הדין עימם למען שלום הציבור וביטחונו", נמסר מהמשטרה.

 

תקיפה אלימות דגים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד