י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בן זייד וכלביו"

הפלסטינים מאיימים: נתקוף תיירים מהאמירויות

הפלסטינים מאיימים לתקוף תיירים מהאמירויות אם יגיעו להר הבית, בדיוק "כמו שקיבלנו את אלו מסעודיה". פלסטינים ברחבי עזה והגדה המערבית הפגינו היום נגד התוכנית

הפלסטינים מאיימים: נתקוף תיירים מהאמירויות
התפרעויות בהר הבית צילום: פלאש 90

הפלסטינים מזהירים את תומכי העסקה בין ישראל לאיחוד האמירויות בכל הנוגע להגעתם למסגד אל-אקצה בירושלים.

כזכור בעסקה יוענק למוסלמים גישה קלה יותר למסגד אל-אקצה בירושלים, בכך שיהיו טיסות ישירות מאבו דאבי לנמל התעופה בן גוריון בתל אביב.

דבר זה התקבל במורת רוח על ידי מתפללים פלסטינים היום בהר הבית. "אחינו באמירויות הכניסו את המסגד המבורך שלנו לכיוון הלחץ של מוות", אמר כמאל עיטון, בן 60, סוחר פלסטיני ממזרח ירושלים.

כשנשאל אם יקבל בברכה מוסלמים מהאמירויות או מהמפרץ בנסיבות כאלה, אמר עיטון: "ראית כיצד התקבלו כאן משתפי פעולה מסעודיה בעבר. אותו גורל מצפה לאלו מהאמירויות". הכוונה למוחמד סעוד מריאד שהיה שנה שעברה בישראל והותקף על ידי פלסטינים בהר הבית.

מנגד מוחמד אל-שריף, בן 45, אמר כי הוא לא יצא נגד מוסלמים רגילים מהמפרץ "כי שליטיהם עשו טעות". אך הוא תקף את ​​מנהיגיהם. "שיתוף הפעולה עם איחוד האמירויות הוא גרוע, פי מאה יותר מאשר שיתוף פעולה עם ישראל, ששייח' מוחמד בן זייד וכלביו המלוכלכים דואגים לעצמם ולאינטרסים שלהם והשאר יכולים ללכת לעזאזל," אמר בהתייחס לנסיך הכתר של אבו דאבי.

פלסטינים ברחבי עזה והגדה המערבית הפגינו היום (שישי) נגד התוכנית, המפגינים בעיר שכם שרפו תמונות של טראמפ, ושל ראש הממשלה נתניהו, ושל הנסיך של אבו דאבי, השייח מוחמד בן זייד.

פלסטינים איחוד האמירויות הסכם אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד