י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עדויות מפתיעות

עדויות מפתיעות: ההחלמה מהקורונה מסייעת למחלות רקע שונות

לאחר שפורסם ב'בחדרי' הסיפור המפתיע אודות האישה ששכבה 'צמח' כעשרים שנה - מורדמת ומונשמת, והתעוררה לפתע לתחייה לאחר שהחלימה מנגיף הקורונה, כעת, מגיעים סיפורים חדשים ל'בחדרי' על אנשים נוספים שגם הם היו עם מחלות רקע ויחד עם ההחלמה מהנגיף החלימו גם ממחלות אחרות

עדויות מפתיעות: ההחלמה מהקורונה מסייעת למחלות רקע שונות
בית חולים. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לפני כשבוע פורסם ב'בחדרי חרדים' על אישה ירושלמית אשר חלתה תקופה ארוכה במחלה קטלנית, נדבקה לאחרונה בנגיף הקורונה. לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת וכולם כבר התייאשו, הצליחה להתאושש מהקורונה ומהנגיף הקטלני שקונן בגופה גם יחד.

הסיפור המפתיע פורסם לראשונה ב'יתד נאמן', בטורו השבועי של הגרש"ב גנוט, מרבני ישיבת משאת המלך באלעד, וממקורביו של מרן הגר"ח קניבסקי. מאז פרסום הסיפור בהבלטה ב'בחדרי', הגיעו למערכת מאות תגובות של גולשים, וביניהם אנשי תקשורת מוערכים, שביקשו לשמוע על אמינות הסיפור.

הרב גנוט, בשיחה עם כתב בחדרי חרדים מאשר את הפרטים.

הסיפור אכן אמיתי ואמיתותו הובררה על ידי, מספר הרב שמואל גנוט ל'בחדרי',

שמעתי את הסיפור ממישהו ששמע אותו ממישהו. לא האמנתי לו בתחילה, עד שפשוט התקשרתי לכל שרשרת הובלת הסיפור, עד שהגעתי למשפחה עצמה, שאישרה אותו לחלוטין. המשפחה מוכרת וידועה, משפחה מחסידי ויז'ניץ, ובמהלך השיחה איתם התברר שהתפללנו יחד בצעירותנו ב'שטיבל' של ויזניץ' בפתח תקוה, שם סבי ז"ל היה הגבאי. אין הסבר מדעי רפואי לדבר הזה. זה נשמע סיפור מופרך. אך כן, האשה היתה חולה שנים רבות ולאחר שלקתה בקורונה והחלימה ממנו, נעלמו כל תסמיני המחלה הקודמת.  לא מסרתי לאף אחד את מספרי הטלפון של המשפחה משום צנעת הפרט. למעט אחד, מנהל מחלקת קורונה באחד מבתי החולים, שרצה לברר את נכונות הסיפור לצורך מחקרי הרפואה בתחום הקורונה. התקשרתי שוב למשפחה המדוברת, סיפרתי להם על בקשת הרופא והם לקחו את פרטיו והבטיחו שייצרו עימו קשר".

הגרש"ב גנוט מוסיף ומספר ל'בחדרי':

"מאז פרסום הסיפור, הגיעו אלי עוד עובדות דומות מקרובים ראשונים של בעלי המעשה.

האחד - התקשר אלי, וסיפר שמאז שנים הוא סובל עם בעיות חמורות בכבד, ומטיפול לטיפול אך ללא הצלחה, כשהגיע תקופת הקורונה הוא פחד יתר על המידה, מכיוון שהוא נחשב לאדם בסיכון עם מחלות רקע, אך הפלא קרה, אחר שלקה בקורונה, וברוך השם לאחר תקופה קצרה החלים ממנה סוף סוף, עשה סעודת הודיה על הנס, שלא פגע בו הקורונה אע''פ שהוא עם מחלות רקע, ואז הגיע ההפתעה, לאחר ימים מאז שהחלים, נעלמו בעיותיו בכבד לחלוטין.

השני - התקשר אלי גם הוא, ומספר שהוא חולה סוכרת, מצבו היה בכי רע ורבים התפללו לרפואתו. גם הוא על אף שמירתו ופחדו מלחלות, חלה בקורונה, הייתה עליו שמירה יתרה כיוון שהוא עם מחלות רקע, ואז הוא מספר בהתרגשות ובשמחה שתכף עם החלמתו, התברר שבעיות הסוכרת שלו נעלמו.

השלישי –  מספר הרב גנוט ל'בחדרי' זה אברך קרוב אלי, שאני מכיר אישית, התקשר וסיפר לי שהיו לו במשך כמה שנים, בעיות קשות של הפרעות שינה וקשיי נשימה במהלך שנתו.  אמנם אלו לא נחשבים כ''כ למחלות רקע, אך גם אצלו הפלא הגיע, לאחר שחלה בקורונה, בעיות אלו הסתיימו". ומאז סוף סוף הוא ישן בלילה, ללא שום בעיות, מוסיף הרב גנוט הוא סיפר לי שהוא ואשתו לא מאמינים על הנס הנפלא והמתנה שקיבלו מהקב''ה.

"מדובר בעובדה מעניינת במיוחד, משום שככל הידוע לכולנו, הקורונה דווקא מביאה בכנפיה בעיות בנשימה. והנה, הקב"ה שהוא כל יכול, יכול להמית ולהחיות, להחליש או לחזק, מאותו הנגיף עצמו. לא הקורונה מזיקה, אלא החטא. ו"בזמן שישראל מסתכלין כלפי מעלה ומשעבדין את לבם לאביהן שבשמים - היו מתרפאים", אומר הרב גנוט.

מחלה קורונה רפואה נגיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד