י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחממים יחסים

ישראל ואיחוד האמירויות חתמו על שיתוף פעולה בעניין הקורונה

היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות מתחממים מהר מאוד. תוך 48 שעות מההכרזה על הסכם השלום ההיסטורי, נחתם הסכם שיתוף פעולה לפיתוח מחקרים בנושא נגיף הקורונה

ישראל ואיחוד האמירויות חתמו על שיתוף פעולה בעניין הקורונה
חתימת ההסכם צילום: סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות

חברת APEX National Investment באיחוד האמירויות הודיעה על חתימת הסכם מסחרי אסטרטגי עם קבוצת TeraGroup הישראלית לפיתוח מחקרים בנושא נגיף הקורונה.

על ההסכם חתמו יוסף חורי, יו"ר ההשקעה הלאומית של APEX מצד איחוד האמירויות, ואורן סדיב, יו"ר ומנכ"ל TeraGroup מהצד הישראלי במהלך מסיבת עיתונאים שקיימו השניים במשרדי 'אל קודרה' אחזקות באבו דאבי.

בכנס השתתפו עידו ברניקר, נציג מקבוצת First Capital Group, ומספר בכירים ופקידים משתי החברות, בנוסף לנציגי האמירויות והתקשורת הישראלית.

בהתייחסו להסכם אמר יוסף חורי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה עם TeraGroup, הנחשב לעסק הראשון שחנך סחר, כלכלה ושותפויות אפקטיביות בין האמירויות והמגזר העסקי הישראלי, לטובת שירות האנושות על ידי חיזוק מחקרים ומחקרים בנושא נגיף הקורונה".

אורן סדיב מחברת TeraGroup הישראלית ציין: "אנו שמחים עם ההסכם שלנו עם APEX National Investment ומקווים כי נשיג את היעדים המפורטים בהסכם זה, אשר בתורם יועילו לכולם מבחינה כלכלית, במיוחד בנסיבות חריגות אלה עם התפשטות הקורונה ברחבי העולם".

עידו ברניקר, נציג קבוצת First Capital Group, אמר: "ברצוני להודות ליוסף חורי ולמר אורן סדיב, אנו שמחים על חתימת ההסכם מסחרי בין APEX National Investment, המתמחה בהשקעות ותחומים מדעיים באבו דאבי, לבין TeraGroup, המובילה העולמית בתחום, אנו מאוד שמחים לחבר בין חברות המתמחות במדעים והמצאות כדי ליצור שותפויות מסחריות והשקעות עם חברות אמירויות".

ההסכם בין שתי החברות נועד לבצע ולשפר את המחקרים והמחקרים הקשורים לנגיף הקורונה, כמו גם פיתוח מכשיר לבדיקת קורונה שיתרום למאמץ להאיץ את תהליך הבדיקה, ולספק דיוק גבוה ותפוקה גבוהה לכולם בהתאם לשיטות העבודה הבינלאומיות הטובות ביותר.

APEX National Investment היא חברת השקעות בתחום ההשקעות הציבוריות, לרבות תחום הבריאות עם דגש ייעודי להקמת בתי חולים שדה במהירות מקסימאלית ולהצטייד בציוד ברמה הגבוהה ביותר הדרושה.

החברה מתמחה ביצירת פתרונות ליישום אמצעי זהירות הנחוצים להתפשטות נגיף הקורונה בנוסף לאיסוף נתונים למעבדות במחקרים לפיתוח החיסון הרצוי להילחם במגיפת נגיף הקורונה.

חברת TeraGroup הוקמה בשנת 2003, והייתה חלק ממכון ויצמן, החברה השקיעה במחקר ופיתוח עם מדענים בעלי שם עולמי.

בדיקת הבטיחות של חברת TeraGroup נערכו במדינות נבחרות ברחבי העולם, כולל בית החולים באמירויות באבו דאבי, עם תוכניות להרחיב את הבדיקות לכיסוי כל איחוד האמירויות.

איחוד האמירויות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד