י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מבית החולים

גנץ מאיים: "אם בשדרות לא יהיה שקט- גם בעזה לא יהיה שקט"

ההסלמה במסרים: 30 שריפות רק במהלך השבת, רקטות על העיר שדרות ומאות פלסטינים שמפגינים מעבר לגדר; שר הביטחון קיים הערכת מצב בחדר מיוחד שהוקצה לו בבית החולים בו הוא שוהה, ומאיים כי "אם חמאס ימשיך עם ירי הרקטות והבלונים הוא ישרוף את הענף עליו יושבים תושבי הרצועה"

גנץ מאיים: "אם בשדרות לא יהיה שקט- גם בעזה לא יהיה שקט"
בלוני תבערה צילום: פלאש 90

ההסלמה בדרום: בעקבות שיגור הרקטה אל עבר ישראל אמש, ולאחר שמערכת כיפת ברזל יירטה רקטות ששוגרו אל עבר העיר שדרות, כשרקטה אחת פגעה בבית וכתוצאה מכך נפגע גבר כבן 58, שר הביטחון בני גנץ קיים הבוקר הערכת מצב ביטחונית, בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, על רקע המצב והמתיחות בדרום.

בסיום הערכת המצב אמר השר גנץ: "על כל בלון או רקטה שינחתו בישראל ויפרו את ריבונותה רשומה כתובת אחת - חמאס. בשיגור הרקטות והבלונים ראשי החמאס שורפים את הענף שעליו תושבי רצועת עזה יושבים ופוגעים ביכולתם לחיות בכבוד ובביטחון". הוא הוסיף כי: "צה״ל יגיב בעוצמה על כל הפרת ריבונות עד להשבת השקט המוחלט בדרום. אם בשדרות לא יהיה שקט גם בעזה לא יהיה שקט".

השריפה בקיבוץ בארי כתוצאה מהבלונים\\צילום: פלאש 90

השר גנץ שעדיין לא שוחרר מבית החולים שיבא מנהל את סדר יומו מחדר מיוחד שהוקם בבית החולים, בשלכתו מעדכנים כי בשעות הקרובות הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולכן ייעדר מישיבת הממשלה.

הלילה, נורו שתי רקטות לעבר העיר שדרות, אחת מהן פגעה פגיעה ישירה בבית מגורים בעיר. מהמקום פונה גבר כבן 58 שנפצע באורח קל משברי זכוכית. בנוסף, הצוותים הרפואיים העניקו טיפול רפואי לשתי נשים שנחבלו בדרך למרחב המוגן ולשתי נפגעות חרדה שטופלו במקום ולא נזקקו לפינוי. לאחר מכן תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. במהלך התקיפה הותקף מתחם צבאי לאחסון אמצעי לחימה רקטיים של ארגון הטרור חמאס.

בימים האחרונים התגברו פעולות הטרור מצד הפלסטינים ברצועת עזה. רק במהלך השבת האחרונה פרצו כ-30 שריפות סמוך ליישובים בעוטף עזה כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה. במקביל, אתמול (מוצ"ש) ההסלמה בגבול הדרומי עלתה שלב, כאשר מאות פלסטינים הגיעו סמוך לגדר המערכת והשליכו רימונים ומטענים לעבר הכוחות.

 

שיגור רקטות שדרות בלוני תבערה חמאס רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד