ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אקוניס על הסכם השלום: "יזניק את הכלכלה הישראלית"

השר אופיר אקוניס הנחה הבוקר את אנשי משרדו לפעול כבר בימים הקרובים למיקוד המיזמים והפעילויות שניתן יהיה לקדם מיידית בפעילות אזורית משותפת, תוך התייחסות לשותפות אזוריות חשובות נוספות

אקוניס על הסכם השלום: "יזניק את הכלכלה הישראלית"
אופיר אקוניס צילום: יונתן זינדל,פלאש 90

השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, כינס הבוקר (ראשון), את צוות משרדו בכדי לדון בהיבטים האופרטיביים הנובעים מכינון היחסים הרשמיים בין ישראל לאיחוד האמירויות. השר אקוניס קיבל סקירה רחבה אודות האפשרויות האסטרטגיות לשיתופי פעולה בתחומי מדע, אנרגיה, חקלאות, טכנולוגיה, תיירות, ועוד.

השר הנחה את אנשי המשרד לפעול כבר בימים הקרובים למיקוד המיזמים והפעילויות שניתן יהיה לקדם מיידית בפעילות אזורית משותפת, תוך התייחסות לשותפות אזוריות חשובות נוספות.

לדברי השר אקוניס, "ההסכם עם איחוד האמירויות יזניק את הכלכלה הישראלית, ויביא להזדמנויות פיתוח משמעותיות רבות בתחומי האנרגיה הסולארית, טכנולוגיה, חקלאות מתקדמת ותחומים נוספים. נפעל במלוא המרץ והמחויבות על מנת למנף את ההסכם המתגבש, לתועלת שני העמים והאזור כולו. עלינו להיערך לחתימת הסכמים נוספים בתקופה הקרובה עם מדינות נוספות - דבר שיביא בראש ובראשונה חיזוק משמעותי לכלכלה הישראלית בכל היבטיה".

עוד הוסיף השר אקוניס כי "המשרד לשיתוף פעולה איזורי ערוך ומוכן לחתימה על ההסכמים בוושינגטון במהלך חודש ספטמבר וכינון היחסים הדיפלומטיים. מרגע החתימה, המשרד יוביל, יזום ויתאם את כל המיזמים ושיתופי הפעולה בין שתי המדינות ומיזמים טרילטרליים".

הסכם שלום איחוד האמירויות אופיר אקוניס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד