י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החל את הקמפיין?

נתניהו בראיון יוצא דופן: "אם לא הקורונה, היינו עכשיו בבחירות"

באופן יוצא דופן עלה הערב ראש הממשלה נתניהו לראיון ברדיו גל"צ, דבר שקורה רק אחת לכמה שנים או חודשים, בין מערכות הבחירות בכדי לקנות את דעת הקהל. נתניהו התייחס כמובן להישג הגדול שלו עם הסכם השלום וגם למשברים הפוליטיים: "אם לא הקורונה זה היה מתפרק"

נתניהו בראיון יוצא דופן: "אם לא הקורונה, היינו עכשיו בבחירות"
נתניהו בשיחת טלפון בלשכתו צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (ראשון) למצב הפוליטי ואומר כי לו נגיף הקורונה, ישראל הייתה כעת בשיא מערכת בחירות, כשהוא מאשים את 'כחול לבן' בחתירה תחתיו.

בראיון יוצא דופן שהעניק לתחנת הרדיו הצבאית גל"צ, דבר שקורה בד"כ במערכות בחירות, אמר ראש הממשלה: "אני מאוד רוצה להגיע לפתרון. זו לא ממשלה אידיאלית, לעיתים אני מוצא ממשלה בתוך ממשלה שפועלת נגד הממשלה".

לדבריו, "אם לא הקורונה זה היה מתפרק. כרגע אני מנסה להביא לפתרון. היום העברנו 8.5 מיליארד שקל להמרצת הכלכלה ויצירת מקומות עבודה. אנחנו צריכים להזרים עכשיו הרבה יותר כסף. אפשר לפתור את המשבר הזה ואני פועל כדי לפתור אותו".

ראש הממשלה התייחס בראיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו להסכם עם איחוד האמירויות ולטענה כי בשורת הסיפוח ירדה מהפרק: "הריבונות לא ירדה. היא נמצאת בתוך תכנית השלום של הנשיא טראמפ", הוא הוסיף והבהיר כי "עצם הרעיון, שאומרים שמישהו בדמוקרטיה מעל ביקורת, או מעל החוק - הוא אבסורדי. לא יועמ"ש ולא ראש הממשלה הם מעל החוק. אנו יודעים באיזה מדינות נוהגים ככה".

נתניהו תקף בדבריו את ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט, וטען כי אולמרט אמר לפני חודש שזה חלום באספמיה שמדינה ערבית תעשה שלום עם ישראל לפני שנביא שלום עם הפלסטינים. "אני מאמין הפוך ופעלתי הפוך והנה הוכחנו אחרת", התגאה נתניהו.

הוא שב והבהיר חרף הביקורות מימין: "אני לא מוותר על הריבונות אני עומד עליה איתן. הבטחתי שנביא שלום עם מדינות ערביות והבאתי, אביא גם את הריבונות. אלה שעכשיו אומרים לי להחיל ריבונות אמרו לי לפני כמה חודשים שאסור להחיל ריבונות כי זה יביא למדינה פלסטינית. זה לא רציני".

עוד תקף נתניהו: "השמאל דחף רעיון לפיו ישראל צריכה להחליש את עצמה לקווי 67' כדי להביא את מדינות ערב. אני חשבתי שאם אנחנו נחזק את ישראל ונהפוך אותה עוצמתית, העוצמה תביא את מדינות ערב. גם העמידה שלי נגד הסכם הגרעין המסוכן עם איראן הביאה אותן. זה שינוי של כל התפיסה - במקום שלום מתוך חולשה, שלום שמחייב עקירות ונסיגות, אני אמרתי שלום מתוך עוצמה".

קורונה הסכם שלום איחוד האמירויות בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד