י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש ממשלת ימין מובהקת

סקרים: נפתלי בנט ממשיך להפתיע לעומת בנימין נתניהו שנחלש

נפתלי בנט שאך לפני כשנה לא עבר את אחוז החסימה ממשיך להפתיע סקר אחרי סקר והערב בשני סקרים שמתפרסמים בערוצי הטלוויזיה המובילים, הוא זוכה ל-18 ו-19 מנדטים. לעומת הליכוד שממשיך להיחלש. עם זאת, לפי הסקרים יש לנתניהו ממשלת ימין מובהקת ללא ליברמן

סקרים: נפתלי בנט ממשיך להפתיע לעומת בנימין נתניהו שנחלש
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כבר תקופה ארוכה שראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגת השלטון 'הליכוד' רושמים ירידה בסקרים. אחרי הירידה במנדטים האם ההסכם עם האמירויות מאושש את נתניהו? 

מסקר שנערך על ידי מכון מדגם של מנו גבע עבור 'המהדורה המרכזית' של חברת 'חדשות 12', עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד בראשות בנימין נתניהו ממשיכה לרדת ועומדת על 30 מנדטים. מנגד, ימינה בראשות נפתלי בנט ממשיכה לזנק ומקבלת 18 מנדטים. יש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד ומשה בוגי יעלון עם 16 מנדטים בלבד. הרשימה המשותפת (חד"ש, רע"ם, תע"ל, בל"ד) בראשות איימן עודה עם 15 מנדטים.

כחול לבן בראשות בני גנץ עולה מעט ומקבלת 12 מנדטים, יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן עם 8 וש"ס בראשות אריה דרעי עם 7. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 8 מנדטים בלבד ומרצ בראשות ניצן הורוביץ עם 6 מנדטים.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן העבודה בראשות עמיר פרץ שמקבלת 1.87, דרך ארץ בראשות יועז הנדל וצבי האוזר 0.5%, הבית היהודי בראשות רפי פרץ 0.2% וגשר בראשות אורלי לוי-אבקסיס 0.2%

בחלוקה לפי גושים, גוש הימין עם 63 מנדטים, גוש השמאל-ערבים עם 49 מנדטים וליברמן שלא נספר באף אחד מן הגושים עם 8 מנדטים בלבד.

מסקר ערוץ 13 שנערך על ידי פרופ' קמיל פוקס, עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד בראשות בנימין נתניהו מתחזקת מעט לעומת הסקרים הקודמים ועומדת על 30 מנדטים. מנגד, ימינה בראשות נפתלי בנט ממשיכה לזנק ומקבלת 19 מנדטים. יש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד ומשה בוגי יעלון עם 20 מנדטים. הרשימה המשותפת (חד"ש, רע"ם, תע"ל, בל"ד) בראשות איימן עודה נחלשת ומקבלת 12 מנדטים בלבד.

כחול לבן בראשות בני גנץ מקבלת 10 מנדטים, יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן עם 6 וש"ס בראשות אריה דרעי עם 7. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 7 מנדטים בלבד ומרצ בראשות ניצן הורוביץ עם 6 מנדטים.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן העבודה בראשות עמיר פרץ, דרך ארץ בראשות יועז הנדל וצבי האוזר, הבית היהודי בראשות רפי פרץ וגשר בראשות אורלי לוי-אבקסיס.

בחלוקה לפי גושים, גוש הימין עם 65 מנדטים, גוש השמאל-ערבים עם 48 מנדטים וליברמן שלא נספר באף אחד מן הגושים עם 7 מנדטים בלבד.

סקר חדשות 12 נערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 509 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+ מועד איסוף הנתונים: 16 באוגוסט 2020.

סקר חדשות 13 נערך על ידי פרופסור קמיל פוקס וכלל 699 נשאלים, מהם 601 מהאוכלוסייה היהודית ו-98 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון, ובמגזר הלא יהודי על ידי חברת סטט-נט בהנהלת יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.9%.

סקר מנדטים נפתלי בנט בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד