ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
החשש מבחירות עדיין כאן

קשיים במשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן

המשבר הפוליטי: צוותי המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן ממשיכים להיפגש בכדי לנסות ולהגיע לפשרה ופתרון שיהיה מוסכם על שני הצדדים • על פי הדיווחים הפגישות עדיין טעונות, ותרחיש הבחירות בהחלט על הפרק • היום צפויה לעלות הצעת החוק לדחיית התקציב לקריאה ראשונה, ומעניין יהיה לעקוב כיצד ינהגו בסיעות החרדיות

קשיים במשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן
בני גנץ צילום: נעם מושקוביץ

אמש נועדו צוותי המו״מ מטעם סיעות הליכוד וכחול לבן כדי לגבש פתרון שימנע בחירות, על פי הדיווחים עדיין קיימים חילוקי הדעות מהותיים ותרחיש הבחירות עדיין אפשרי.

כתבת 'החדשות' דפנה ליאל דיווחה כי קיימים קשיים בדרישת ראש הממשלה נתניהו לקבל נקודת יציאה מההסכם, גם אם יתמוך בתקציב דו שנתי, לצד הדרישה לשנות את הסעיף בנוגע למינוי שומרי הסף.

גם פסילת מעמדו של ראש הממשלה כראש הממשלה החליפי עומד על שולחן המו״מ, והיום צפויים להיפגש שוב צוותי מו״מ מטעם הליכוד וכחול לבן, במטרה להגיע לפשרה שתביא להרגעת הרוחות ומניעת הבחירות.

גורם בכיר המעורה בפרטי המו״מ צוטט הבוקר כאומר כי "סכנת הבחירות לא חלפה", זאת בתגובה לדברי שר האוצר כ״ץ במוצ"ש כי הוא לא רואה את הבחירות מתקיימות בקרוב. לדברי הגורם בכחול לבן, "נתניהו עוד לא החליט אם הוא רוצה בחירות. אף צד לא רוצה להיות זה שפורש מהשיחות אבל הסוף נראה ידוע מראש".

בתוך כך, הצעת החוק לדחיית מועד התקציב מה שאמור למנוע הידרדרות לבחירות בעוד כשבוע צפוי לעלות היום להצבעה בקריאה ראשונה, טרם ברור כיצד יצביעו בליכוד וביהדות התורה, אחרי שבהצבעה הקודמת החברים מהסיעה החרדית חלקם התנגדו וחלקם נמנעו.

בחירות תקציב המדינה מפלגת כחול לבן הליכוד יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד