י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי בפגישה עם ראש עיריית ירושלים

לאורך החודשים האחרונים בזמן התפרצות נגיף הקורונה, פעלה מכבי בשת"פ הדוק עם עיריית ירושלים • כחלק משיתוף הפעולה ד"ר חגי פרנקל המשמש כראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, נפגש עם ראה"ע • ראש המחוז: "נמשיך להשקיע בפיתוח מערכת הבריאות בירושלים"

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי בפגישה עם ראש עיריית ירושלים
ראש העיר בפגישה צילום: יח"צ

ד"ר חגי פרנקל המשמש כראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, נפגש עם מר משה ליאון, ראש עיריית ירושלים. ד"ר פרנקל סקר בפני ראש העיר את הפעילות של מכבי במהלך החודשים האחרונים, תוך דגש על ההתמודדות עם נגיף הקורונה. בין השאר סיפר לו על פתיחת המעבדות לבדיקות קורונה בעיר,  ומעבדות שנפתחו בהתראה קצרה על מנת לתת מענה מידיי לתושבי העיר.  בהמשך אף הציג בפניו את תכנית ההיערכות של מכבי לחורף הקרוב, שצפוי להיות מאתגר במיוחד עם שילוב בין קורונה לשפעת.

לאורך החודשים האחרונים בזמן התפרצות נגיף הקורונה, פעלה מכבי בשת"פ הדוק עם עיריית ירושלים. במסגרת שיתוף הפעולה צורפו צוותי מכבי למוקד העירוני לצורך שיפור הזמינות והענקת מענה מדויק. ראש העיר הביע הערכה רבה על שיתוף הפעולה וציין כי יפעלו לסייע ככל הנדרש למען רווחת התושבים. פגישה זו הינה חלק מתוך סדרת פגישות, שמקיים ד"ר פרנקל עם ראשי ערים במחוז ירושלים והשפלה. 

ד"ר חגי פרנקל: ״שמח על הקשר עם ראש העיר ירושלים מר משה ליאון. שיתפתי את ראש העיר בעשייה הענפה של מכבי כארגון  הבריאות  המוביל בעיר הבירה שלנו. אנחנו נמשיך להשקיע בפיתוח מערכת הבריאות בירושלים ונדאג לתת לחברים שלנו שירות רפואי איכותי"

מחוז ירושלים והשפלה במכבי מוביל בשנים האחרונות מהפכת בריאות של ממש בעיר הבירה, שסבלה משנים רבות של היעדר תחרות בתחום. במסגרת המהפכה, פתחה מכבי עשרות מרכזים רפואיים, גייסה מאות רופאים ומומחים, השיקה מרכזי חירום מתקדמים וחתמה על הסכמי שת"פ רבים לטובת החברים. עוד פיתחה הקופה את מערך קשרי הקהילה המגזרי, משם צמחה והתחזקה שדרת הניהול החרדית במכבי. בשנים אלה, הובילה מכבי את מספר המצטרפים, עם שיעור הנאמנות הגבוה ביותר.

משה לאון מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד