ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'אפי קפיטל' מציגים: חווית מגורים ייחודית ברמת בית שמש

הזדמנות שלא תחזור ברמה ד' החדשה בבית שמש ● סטנדרט איכותי ומחמיר, מפרט עשיר ונוחות מירבית ● למעלה ממאה יחידות דיור נמכרו, שלב ב' יוצא לדרך ● "שמים בראש ובראשונה את בטיחות ונוחות המשפחות" ● וככה תוכלו לבחור יחד עם מעצבת הפנים את העיצוב שלכם

'אפי קפיטל' מציגים: חווית מגורים ייחודית ברמת בית שמש
הפרויקט בבית שמש צילום: יח"צ

עם רזומה מרשים של אלפי יחידות דיור שנמסרו לרוכשים ומעל 4,500 יחידות דיור שבבניה כעת, "אפי קפיטל" מביאה את הניסיון והמקצועיות שלה גם לרמת בית שמש ד' החדשה שמסתמנת כאזור הפופולרי החדש של הזוגות הצעירים החרדיים.

אחד מפרויקטי הדגל של הציבור החרדי הוא רמת בית שמש ד. שם אמורים להיבנות כעשרת אלפים יחידות דיור עבור הזוגות הצעירים של הציבור החרדי במטרה לנסות לפתור את משבר הדיור החרדי, אלא שאירועי החודשים האחרונים גרמו לערפול ולחוסר וודאות בכל שוק הנדל"ן.

בדיוק בנקודה הזו הרימו ב"אפי קפיטל" את הכפפה ודואגים למצוא עבורכם את המסלול המושלם לרכישת דירה בשני הפרויקטים של החברה הממוקמים ברמת בית שמש ד החדשה והמבוקשת וכוללים יחד 362 יחידות דיור.

הראשון "Golden Gardens" הוא פרויקט מגורים יוקרתי הנמצא במרכז השכונה, בלב ריאה ירוקה, צמחיה ונוף קסום. הפרויקט מאופיין בבניה בסטנדרט גבוה, בנייני בוטיק, דירות מרווחות ומפרט עשיר ומפנק המותאם לצרכים הייחודיים של המשפחות והקהילה החרדית. בנוסף לכך: לכל דירה יש גם חניה ושטח אחסון כסטנדרט. כעת הפרויקט עומד כעת באמצע שלבי הבניה.


הפרויקט של אפי קפיטל • קרדיט: יח"צ

הפרויקט השני "Golden Park" נמצא בפתח השכונה אל מול פארק מרהיב ובמיקום מרכזי הסמוך למרכזי קניות ולצירי תחבורה ציבורית. גם כאן תמצאו דירות מרווחות עם מפרט עשיר, לפי סטנדרט גבוה במיוחד המותאם במיוחד לצביון הציבור החרדי. הדירות יגיעו יחד עם מקום חניה ושטח אחסון לכל אחת. השיווק של הפרויקט יחל ממש בקרוב.

למעשה, בחודשים האחרונים נמכרו למעלה ממאה יחידות דיור בפרויקט Golden Gardens של 'אפי קפיטל' בבית שמש. הדבר סלל את הדרך לתחילת המכירה של שלב ב' של הפרויקט. בנוסף לכך ב'אפי קפיטל' יצאו במבצע חסר תקדים ללקוחות, במסגרתו יזכו הרוכשים לליווי של המעצבת פנים גב' רחל פלוק, על מנת לאפשר לכם לעצב את הדירה שבדיוק חלמתם עליה.

אתם מוזמנים ליהנות מהמפרט, השירות, המקצועיות, איכות הבניה וגודל הדירות, וכן מהחוסן הכלכלי ומהאיתנות של אפי קפיטל. שבונה בימים אלו כ-4,500 יחידות דיור ברחבי הארץ. בחברה מתמחים במציאת פתרונות המימון הטובים ביותר עבורכם בהתחשב בסיטואציה הספציפית וביכולות שלכם. הפרויקט עצמו מלווה כלכלית על ידי המומחים של בנק מזרחי טפחות.

 


הפרויקט של אפי קפיטל • קרדיט: יח"צ

אפי שקדי, בעלים ומנכ"ל של 'אפי קפיטל' אומר לנו: "אצלינו שמים בראש ובראשונה את בטיחות ונוחות המשפחות. חשוב לנו לספק להם מעטפת תומכת בכל שלבי רכישת הדירה. ברוך ה' יש לנו ניסיון בתחום היזמות וזכינו להשלים לא מעט פרויקטים"

ואכן, בסקרי שביעות רצון בהם משתתפים המתאכלסים, 'אפי קפיטל' זוכה למקום הראשון ומקבלת דירוג גבוה מאוד בכל הנוגע לשירות, אמינות, בטיחות, שביעות רצון מאיכות הבנייה ומרמת המפרט והגימור.

מרכז המכירות נמצא במרכז המסחרי רמב"ש ג. רחוב ירמיהו הנביא 34 בית שמש.

השאירו פרטיכם כאן כדי להשיג את הדירה שתמיד חלמתם עליה במחיר שלא יחזור>>>

רמת בית שמש פרויקט מגורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד