י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשורה משמחת מ'הדסה'

נס בבית החולים: נועם דוד בן השנתיים שטבע - מתאושש

הילד שטבע לפני כשבוע במושב שדות מיכה ואושפז במצב קשה - מתאושש. ההורים: "מודים לקב"ה על הנס" • דווקא בתקופה זו יש לפקוח עין ולהשגיח על הקטנים גם במקומות שלא נראים מסוכנים 

נס בבית החולים: נועם דוד בן השנתיים שטבע - מתאושש
הפינוי למסוק בשדות מיכה צילום: דוברות איחוד הצלה

חסדי ה': בבית החולים 'הדסה' מדווחים הבוקר בהתרגשות כי הפעוט נועם דוד בן השנה ותשעה חודשים, אשר טבע בבריכה במושב שדות מיכה לפני שבוע ופונה להדסה במצב קשה מאוד, מתאושש והוא עומד להשתחרר בחסדי שמים. ההורים הנרגשים אמרו היום כי "אנו מודים לבורא עולם על הנס ומודים לכל עם ישראל על התפילות".

הפעוט שטבע לפני כשבוע בבריכה הממוקמת לצד הצימר שבה שהתה משפחתו, והוא פונה ל'הדסה' במצב קשה וכשהוא במסוק של מד״א, זכה לטיפול מאסיבי שב"ה הביא לתוצאות. מבית החולים נמסר כי הוא "נמצא בהכרה מלאה ובמצב טוב, מחייך ואוכל עם הוריו". עוד אמרו בבית החולים כי "הילד ממשיך להתאושש מן האירוע ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, כשמשפחתו לצידו".

ד״ר עדי ארן, רופאה בכירה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, אמרה כי "הערנו את נועם דוד בשבת בבוקר ומאז אנחנו שמחים לראות שהוא מתאושש בהתמדה, עם טיפול תומך. אין ספק שהטיפול המהיר בשטח, הפינוי המהיר להדסה והטיפול ביחידה - סייעו בהתאוששות המהירה שלו.  כעת ימשיך טיפול ומעקב באשפוז ואנחנו מקווים להמשך שיפור שכזה גם בימים הקרובים".

הוריו של נועם דוד, שרה ואביאל, אמרו היום כי ״אנו מודים לבורא עולם על הנס ולכל עם ישראל שהתפלל וכמובן לצוותים שמטפלים בו כאן במסירות רבה".

נזכיר כי דווקא בימים אלו שבהם ישנם רבים השוהים בחופשה באזורים שבהם ישנן בריכות שחיה, גם נמוכות, יש להשגיח בשבע עיניים כך שהקטנים לא יתקרבו לבריכות - כולל אלו שגובה המים בהן מסתכם בס"מ בודדים. בכל שנה בעונה זו נרשמים מקרים רבים של פגיעות בנפש שמסתיימים בתוצאות טרגיות, כשחלקו של הציבור החרדי במקרים אלו אף עולה על שיעורו באוכלוסיה.

בריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד