י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשבר בבירות

שדרן לבנוני התפטר בשידור חי: "ארצי היא בית קברות של חלומות"

שדרן ומגיש חדשות בטלוויזיה הלבנונית בחר להגיש את התפטרותו בעקבות הכאוס איליו נקלעה מדינתו, דווקא בשידור חי • בדברים שאמר קודם ההודעה הדרמטית מתח השדרן ביקורת קשה על הפוליטיקאים בלבנון "אני נגעל כאן מהכל"

שדרן לבנוני התפטר בשידור חי: "ארצי היא בית קברות של חלומות"
מגיש החדשות שהתפטר צילום: רשתות ערביות

בצעד חסר תקדים מסוגו, הגיש שדרן בטלוויזיה הלבנונית הרשמית את התפטרותו בשידור חי, תוך כדי ביקורת קשה ביותר על הפוליטיקאים בלבנון, ואמר כי "בגללם הפרה לבנון לבית קברות של חלומות".

הלבנונים הגיעו לכדי ייאוש חסר תקדים. והחלום היחיד הוא להגר מהמדינה, היאוש הזה חלחל לתקשורת הלבנונית, והשדרן ווסים אורבי, מגיש חדשות בטלוויזיה הלבנונית הרשמית, התפטר מעבודתו בשידור חי, הוא לא חסך מילים קשות שהופנו כלפי הפוליטיקאים של לבנון. "חבורה של כנופיות השולטות בחיים הפוליטיים, הביטחוניים והכלכליים בלבנון". אמר.

הוא נפרד מהצופים ואמר: בסוף השידור, "התבוננתי בכל מה שקרה במשך 11 שנים האחרונות בתחנה הלאומית הזו, החל מהתנקשויות, פיצוצים והתקפות, וכלה במלחמות פנימיות, היום הקריירה שלי הסתיימה כאן, בגלל שאני כבר לא יכול להישאר על אדמה שהיא בית קברות של חלומות. אני לא עוזב את הארץ הזאת בגלל שלא מצאתי הזדמנות עבודה, אני נגעל מהכל כאן". זאת הביקורת החריפה ביותר על גורמים לבנונים שפורסמה על מסך הטלוויזיה הרשמי עד עתה.

לבנון ביירות מגיש טלוויזיה התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד