י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חילוקי דעות על הרכב המשלחת

נתניהו בשדה התעופה: "עובדים על טיסות ישירות לדובאי"

הסכם השלום בין ישראל לאמירויות: ראש הממשלה נתניהו ערך הבוקר סיור מיוחד בשדה התעופה והכריז כי בימים אלו עמלים על טיסה ישירה בין ישראל לאבו דאבי, "3 שעות, כמו לנסוע לרומא" • בתוך כך, חילוקי דעות קשים בין משרד החוץ לנתניהו על הרכב המשלחת לאיחוד האמירויות

נתניהו בשדה התעופה: "עובדים על טיסות ישירות לדובאי"
נתניהו בשדה התעופה צילום: מתוך הסרטון

לאחר ההסכם ההיסטורי שנחתם בשבוע שעבר, ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדכן כי בישראל פועלים לאפשר טיסות ישירות לדובאי מעל לשמי סעודיה.

במהלך סיור בשדה התעופה הבוקר (שני) אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אני רוצה לבשר שאנחנו עובדים עכשיו על לאפשר טיסות ישירות מעל סעודה בין תל אביב - לדובאי, לאבו דאבי, זה טיסה קצרה מאוד של שלוש שעות בערך כמו לנסוע לרומא".

"אבל", ציין ראש הממשלה, "זה ישנה את התעופה הישראלית, את הכלכלה הישראלית, בהיקף אדיר של תיירות של לשני הצדדים ובהיקף ענק של השקעות‬".

בתןך כך, הבוקר דווח כי בשל חילוקי דעות בישראל, המשלחת המדינית שאמורה לצאת השבוע לאיחוד האמירויות עלולה להידחות, זאת לאחר שראש הממשלה הודיע כי בראש המשלחת יעמוד דווקא ראש המל״ל מאיר בן שבת.

במשרד החוץ טוענים כי מי שאמור לעמוד בראש המשלחת הוא שר החוץ, שממונה לטפל בנושאים כאלו, וחילוקי הדעות בין המל״ל למשרד החוץ עלולים לעכב את יציאת המשלחת לדובאי.

אבו דאבי סעודיה נתב''ג ביבי נתניהו טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד