כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

3 טרנדים של נעלי חתן שכדאי להכיר

חתונה כבר מזמן לא חייבת להיות אירוע שנצמד לכללים ספציפיים, וזה בא לידי ביטוי גם בפריטי הלבוש. הנה כמה דוגמאות לנעלי חתן שאפשר לאמץ בכיף, הן לחובבי המסורת והן לאלו שרוצים מראה קצת שונה ביום שמחתם

3 טרנדים של נעלי חתן שכדאי להכיר
נעלי חתנים צילום: פיקסביי

נגמרו הימים בהם החתן לובש אך ורק חליפה בצבע כהה, עם נעליים שחורות תואמות. ברוח המודרניות והפוסט מודרניות, גם חליפות חתן על שלל אביזריהן יכולות להיות חגיגה לעיניים; לא פחות משמלת הכלה, המאפשרת משחק רב יותר.

בכל הנוגע לנעלי החתן, האפשרויות כיום קצת יותר פתוחות ומגוונות בהשוואה לימים עברו. לדוגמה: בעוד שבימים ההם יכולנו להתחלחל רק מהמחשבה על להגיע עם נעלי ספורט ליום החתונה - הרי שכיום מדובר באחד הטרנדים היותר מקובלים. חנות החליפות יוסי בן נון נותנת כמה הצעות הגשה לנעלי חתן שכדאי לשקול.

נעלי חתן סטנדרטיות

אנחנו מכירים אותן היטב, והן מככבות כמעט ברוב החתונות - אלו הן נעלי החתן היוקרתיות. בדרך כלל מדובר בנעלי עור או דמוי עור בצבעים כהים ושמרניים, כגון שחור או חום. המרהיבים עוז יכולים גם להפתיע עם צבעים נוספים כגון כחול או לבן, שבהחלט מוסיפים טאץ' אישי וייחודי למראה החתן; או אולי אפילו להגיע עם נעלי זמש.

היתרון בנעלי החתן היוקרתיות הוא ברור ומובן: What you see is what you get. אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים, למה לצפות ואיזה רושם ייצא תחת ידיכם (או רגליכם, במקרה הזה). הנעליים היוקרתיות נותנות את המראה המרשים והמצוחצח בלי טיפת מאמץ, ולמעט התאמת הנעל למידת הרגל - לא תצטרכו לשבור את הראש יותר מדי. יתרון נוסף הוא שהנעליים היוקרתיות מתאימות הן לחתן והן לשושבינים שלו. בצורה כזו לא יווצר מצב בו השושבינים מגיעים לחתונה בלבוש מהודר יותר מהחתן עצמו.

נעלי סניקרס לחתונה

כאן אנו כבר גולשים למחוזות האלטרנטיביים יותר, בכל מה שנוגע ללבוש החתן ופמלייתו. למרבה הפלא, רבים כיום ששים ושמחים לנעול נעלי ספורט נוחות כנעלי חתן, ואנחנו לא יכולים להגיד שאי אפשר להבין אותם.

דבר ראשון זה בהחלט הרבה יותר נוח וקל, בהשוואה לנעלי העור הכבדות והמעט מגושמות יותר. דבר שני, זה נותן מראה ותחושה קלילים יותר; מצוין למי שרוצה להקנות אווירה שמחה ולא מחייבת ביום האירוע. דבר נוסף הוא שנעלי סניקרס לחתן ממש לא חייבות לסיים את תפקידן ביום החתונה, וניתן להשתמש בהן גם ליומיום ולאירועים אחרים (בניגוד לנעלי חתן יוקרתיות, שבואו נודה על האמת - כמעט לא יוצאות מהארון אלא באירועים מיוחדים).

מן הסתם לא כל נעל ספורט תיתן כאן עבודה, וצריך לדעת לבחור את הנעליים הנכונות. מומלץ ללכת על (במחילה על משחק המילים) נעליים לבנות, שחורות או חומות מהמותגים המובילים כגון אדידס, אנדר ארמור או בלוצ'י מילאנו. אומנם ממש לא חובה להיצמד לכללים האלה, אבל בכל זאת ראוי לזכור שמדובר בנעליים שצריכות להיראות טוב ביום האירוע. הקפידו לקנות נעלי סניקרס חדשות במיוחד, אם יש צורך.

סנדלי חתן

ככל שאנו מרחיקים בטרנדים, כך טיב האירוע הופך להיות קליל ופחות מחייב. סנדלי חתונה מייד מעלים בדמיוננו חתן לבוש בחולצה ובמכנסי בד לבנים ואווריריים, בדרך כלל בחתונה בגן אירועים פתוח או אפילו על חוף הים.

למרות שסנדלים הם הקלילים שבחבורה - גם פה, כמובן, עדיין יש כמה כללי אצבע שכדאי להיצמד אליהם. אם בחרתם לנעול סנדלים ביום חתונתכם, חליפת חתן רגילה ככל הנראה תיראה עליכם פחות טוב. השילוב בין חליפה יוקרתית לסנדלים לא הולך טוב. כמובן שלא תמיד זה המצב, ומומלץ לבדוק ולמדוד הכול מול המראה; אבל מניסיון רב שנים בתחום, רוב הסיכויים שבחירה בסנדלים תיאלץ אתכם לבחור גם לבוש שיתאים להם.

כמובן שבמקרה הזה אתם יכולים להרשות לעצמכם יותר משחק. לדוגמה, אפשר לוותר על חליפת החתן המלאה - ובמקום זאת ללבוש מכנסי בד אווריריים בצבעים בהירים שיחמיאו לסנדלי החתן, לצד חולצה מכופתרת שמעליה יש וסט בצבע משלים.

זה היום שלכם, אז לפחות ודאו שאתם לבושים כפי שאתם רוצים.

 

מותגי נעליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד