י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההסכם ההיסטורי

הנשיא ליורש העצר: "הזדמנות להפנות לכבודו הזמנה לביקור בישראל ובירושלים"

נשיא המדינה שלח איגרת ברכה ליורש העצר של איחוד האמירויות בן זאיד, והזמינו לביקור בישראל • "מנהיגות נבחנת באומץ שלה וביכולתה להיות פורצת דרך ומרחיקת ראות"

הנשיא ליורש העצר: "הזדמנות להפנות לכבודו הזמנה לביקור בישראל ובירושלים"
הנשיא ריבלין צילום: מארק נוימן, לע"מ


התחממות היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות עם הסכן נרמול היחסים בין המדינות, הוביל את נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לשגר היום (שני), אגרת מדינית ליורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד אל-נהיאן בו הוא מברך אותו על ההסכם ההיסטורי ומזמין אותו לביקור בישראל.

"בימים הרי גורל אלו מנהיגות נבחנת באומץ שלה וביכולתה להיות פורצת דרך ומרחיקת ראות" פותח ריבלין.

"ההסכם המתגבש בין מדינותינו בתיווכו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, והממשל האמריקאי, אשר ייחתם בקרוב, אינשאללה" כותב הנשיא, "בהובלתך ובהנהגתך ובתאום מלא והדדי עם ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, הוא אבן דרך אסטרטגית לקראת תהליכים חדשים באזורינו".

נשיא המדינה כותב כי "אני מלא תקווה שצעד זה יסייע לבניין וחיזוק האמון בינינו לבין עמי האזור, אמון שיקדם את ההבנה בין כולנו. אמון כזה, כפי שהוכחת במעשה הנעלה והאמיץ, יצעיד את אזורנו קדימה ויביא לרווחה כלכלית ויספק שגשוג ויציבות לתושבי המזרח התיכון כולו".

"אין לי ספק" כותב הנשיא ריבלין ליורש העצר, "כי הדורות הבאים יעריכו את האופן שבו אתם, ההנהגות האמיצות והנבונות, התנעתם מחדש את השיח על שלום, אמון, דיאלוג בין עמים ודתות, שיתוף פעולה ועתיד מבטיח". הנשיא מוסיף כי "אני מקווה שצעד זה ישמש כמגדלור ויפרוץ את הדרך למדינות נוספות גם כן".

לסיון כותב הנשיא ליורש העצר: "בשמי ובשם העם בישראל אני מנצל את ההזדמנות להפנות לכבודו הזמנה לביקור בישראל ובירושלים ולהיות אורחנו המכובד."

רובי ריבלין איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד