י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"כמעט כולן מתקשרות"

מדינה נוספת תצטרף? אשכנזי שוחח עם שר החוץ של עומאן

נראה כי מדובר במגפה. משרד החוץ מוסר כי היום שוחח השר גבי אשכנזי עם עם שר החוץ של עומאן עומאן יוסוף בן עלאוי, שאמר לאשכנזי כי ארצו תומכת בשלום כולל באזור, וכי יש לעשות מאמץ כדי לחדש את המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים

מדינה נוספת תצטרף? אשכנזי שוחח עם שר החוץ של עומאן
גבי אשכנזי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ברקע ההסכם לנרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות, שוחח היום (שני), שר החוץ גבי אשכנזי עם עמיתו שר החוץ של עומאן יוסוף בן עלאוי - כך מדווחת סוכנות הידיעות של עומאן. עוד נמסר כי בן עלאוי שוחח גם עם גורם בפת"ח.

בשיחה אמר בן עלאווי אמר לאשכנזי כי עומאן תומכת בשלום כולל באזור, וכי יש לעשות מאמץ כדי לחדש את המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים.

יש לציין, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעומאן לפני כשנתיים ועומאן אף תיווכה בשיחות בין ארה"ב לאיראן, מה שהוביל להסכם הגרעין בתקופת נשיאותו של ברק אובאמה.

כזכור, לאחר חשיפת הסכם השלום ההיסטורי בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות ביום חמישי האחרון, חשף ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישנן מדינות נוספות הרוצות לנרמל את היחסים עם ישראל, ושמה של עומאן עלה כאחת מהן.

גם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר הבוקר בריאיון טלפוני לרשת פוקס כי "איחוד האמירויות היו ראשונים, עכשיו כל שאר המדינות, כמעט כולן, מתקשרות ואומרות שהן רוצות גם".

גבי אשכנזי איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד