ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תכנית השלום

הנשיא טראמפ: "לא יכולתי להאמין הייתי בהלם"

טראמפ מתייחס הבוקר בראיון לרשת FOX האמריקנית להסכם השלום בין ישראל לאמירויות ואמר: "עכשיו כל המדינות, כמעט כולן, קוראות, נו מה איתנו? גם אנחנו רוצים לחתום. זה דבר מדהים עבור ישראל"

הנשיא טראמפ: "לא יכולתי להאמין הייתי בהלם"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

"עשינו עסקה בין ישראל ובין איחוד האמירויות ביום שישי, זה נחתם בעיקרו, זו היתה מסיבת עיתונאים נהדרת, לא יכולתי להאמין, הייתי בהלם". כך אמר היום נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בראיון לתוכנית Fox & Friends.

"אנו עושים שלום במזרח התיכון", הצהיר הנשיא "אנו מחזירים את חיילינו הביתה מאפגניסטן. נשארו לנו מעט מאוד שם, אנחנו עוסקים בזה, אנחנו מביאים אותם הביתה מסוריה, אנחנו מחזירים אותם מעירק. המלחמות האינסופיות הללו שלא נפסקות לעולם. בסופו של דבר אנו פועלים כשוטרים, לא כלוחמים. השמדנו את דאעש, חיסלנו את אל באגדאדי, ואז כמובן את סולימאני, ופתאום הכל התחיל להסתדר על המקום".

טראמפ המשיך וטען כי "הדבר הגדול" הוא "שיצאתי מהעסקה המחרידה הזו שביצעו ביידן ואובמה, העסקה הגרועה ביותר אי פעם (הגרעין האיראני), 150 מיליארד דולר שולמו, ו-1.8 מיליארד במזומן, העסקה הגרועה ביותר, הייתי צריך לצאת מהעסקה הזו".

"אתה הולך בסוף עם שלום במזרח התיכון, שלום אמיתי במזרח התיכון", אמר טראמפ. "אגב, איחוד האמירויות הערביות היה המנהיגים והם חתמו ראשונים, ועכשיו כל המדינות, כמעט כולן, קוראות, נו מה איתנו? גם אנחנו רוצים לחתום".

"זה דבר מדהים עבור ישראל", סיכם טראמפ "זה מדהים לאוונגליסטים, אגב, האוונגליסטים אוהבים את ישראל. אוהבים את ישראל, אז אנחנו עושים דברים שאף אחד אחר לא היה יכול לעשות או יכול לעשות".

דונלד טראמפ הסכם שלום איחוד האמירויות פוקס ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד