י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
טור אחרון

כולם כאן בהתנדבות: שוקי לרר מסכם את השהות במלונית הקורונה

היישר ממלון רוח הגלילית בגורן שם ממתין הצלם שוקי לרר עם בני משפחתו ליציאה מהמלון הוא כותב ל'בחדרי חרדים' את הטור האחרון בסדרה מהחוויות במלונית הקורונה

כולם כאן בהתנדבות: שוקי לרר מסכם את השהות במלונית הקורונה
הצלם שוקי לרר במלונית הקורונה צילום: באדיבות המצלם

אחד הזמנים המעניינים כאן זה ליל שישי, זה הזמן של חלוקת המילגות השבועית של ישיבת בין הזמנים המקומית, את המילגות כאן מחלקים כל שבוע ולא רק לקראת ראש חודש אלול, כי פשוט אי אפשר לדעת מי ייצא בימים הקרובים אחרי שנהיה כבר שלילי...

השבוע כיבדו אותי בחלוקת המילגות בגלל התרומה הנכבדה שהשגתי ללומדים לעילוי נשמת הרבי מסאדיגורה זצ"ל, שנתרם ע"י ידידי החברותא שלו הנגיד המפואר הרב יששכר קנול.

אבל ליל שישי כאן זה עד הסוף, טשולנט, קוגלים, שתיה, וגם תזמורת. קבוצת מנגנים בראשות הרב מאיר אקר הגיעה עם תזמורת "חבורת המשמחים" עם כלי נגינה ורמקולים, והם שמחו את מאות השוהים עד שעה מאוחרת בלילה.

התזמורת מורכבת מבחורי ישיבות ואברכים שרובם מנגנים על כלי נגינה שונים, גיטרות, כינורות ומשתדלים לעשות כאן לציבור רק שמח. הם מגיעים בחינם לכאן כמובן בתיאום עם הנהלת "הרוח הגלילית" כדי שכולם ייהנו.

האחווה כאן בין כולם זה משהו שאני מאוד מתפעל ממנו, כי הרי רשמית אין כאן בתוך הנופש אדם אחראי, אבל למעשה יש כאן כמה שלוקחים יוזמה, והם דואגים כאן לדברים, החל מזמני התפילות ועד לתוכניות מרתקות, והכל בהתנדבות. פלא שכולם מרגישים כאן בבית...

אם היה כאן מישהו שהיה צריך אנטיביוטיקה מסוימת, לא לקח הרבה זמן עד שנמצא כאן מחלים אחר שהיה ברשותו ויכל ברצון לתת לידידו.

מישהו שאל אותי על המקום, אז רציתי רק לספר שאנחנו מרגישים כאן במלון 5 כוכבים, מנקים כאן כל הזמן, החדרים מאובזרים ברמה גבוהה מאוד, והמצעים והמגבות כולם בשפע, ומחליפים מתי שרוצים, וכמה שרוצים, ככה שמבחינת השהות מקבלים את הרמה הגבוהה ביותר כאילו אנחנו משלמים כאן את המחיר המלא ללילה...

עד לפני חודש, אז כל מי שהיה כאן היה יוצא רק אחרי שכל המשפחה קיבלו פעמיים תשובות שליליות, ולכן אנשים יכלו להיות כאן תקופות ארוכות. היום שלושה ימים אחרי שמסתיימים התסמינים כבר יכולים ללכת הביתה, ולכן השהות במקום היא קצרה יותר וגם התחלופה גדולה יותר. דברים שאני פספסתי היו בר מצווה מיוחדת לילד בר מצווה שהיה שלושה שבועות במלונית בדיוק בזמן הבר מצווה. שמעתי גם על ברית מיוחדת שהייתה וגרמה לשמחה מיוחדת בקרב המשתתפים וגם ההנהלה תרמה את חלקה בסעודה יוקרתית ומתנה ענקית לרך הנולד.

אנחנו ממתינים כאן לראות בימים הקרובים האם אנחנו נשתחרר כבר השבוע או שגם בשבת הבאה אנחנו כאן עם מאות המחלימים, כמו שמישהו הגדיר לי את עצמו כאן, "אני לא חולה - אני רק נשא של נגיף הקורונה". שיהיה.

שוקי לרר קורונה הרבי מסאדיגורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד