י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות מאכל אלרגי

בזכות המזרק: ניצלו חייו של בן ה-4 מבית שמש

במוקד איחוד הצלה, התקבלה קריאה על ילד מבית שמש אשר סובל מתגובה אלרגית קשה בעקבות אכילת מאכל שהוא אלרגי אליו, מתנדב איחוד הצלה שהיה בסמיכות למקום האירוע, הגיע והעניק לו טיפול ראשוני שהציל את חייו

בזכות המזרק: ניצלו חייו של בן ה-4 מבית שמש
מזרק חיסון צילום: pixabay

במוקד של איחוד הצלה בבית שמש התקבלה קריאה על ילד כבן ארבע מרמת בית שמש א' שסובל מתגובה אלרגית קשה. למקום הוזנקו באופן מיידי מתנדבי איחוד הצלה הקרובים למקום כשבמקביל הוזנקה ניידת טיפול נמרץ.

המתנדב שלמה זעלמאן, שהיה בסמיכות למקום האירוע, הגיע במהירות ומצא את הילד עם תגובה אלרגית קשה ובמצב של סכנת חיים ממשית, בעקבות אכילה בטעות של מאכל אליו הוא אלרגי.

מבלי להסס ובמהירות, שלף שלמה את מזרק האפיפן שהיה ברשותו, לאחר שהוענק לו לפני כשבועיים מההנהלה, זאת לאחר תרומת המזרקים שהתקבלה בסניף, ובכך הציל את חייו. לאחר הטיפול הראשוני בביתו הילד פונה למרכז רפואי להמשך טיפול.

שלמה זעלמאן חזר לביתו כולו נרגש מהזכות להציל חיים וכבר היום קיבל לידיו מזרק אפיפן חדש שישמש אותו בפעילותו להצלת חיים.

הנהלת הסניף מודה למתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש על מסירותם להצלת חיים בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה 24/7 בבית שמש והסביבה.

כמו כן אנו רוצים להודות לתורמים והשותפים הנכבדים להמשך פעילות הצלת חיים של המתנדבים שבזכותם אנחנו יכולים להמשיך ולהציל חיים בצורה המושלמת ביותר,

איחוד הצלה מתנדב אלרגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד