כ"ט אייר התשפ"ד
06.06.2024

מנכ"ל בח"ח: ממשיכים במלוא העוצמה

נשקיע כל סכום שיידרש, כדי להמשיך ולהצמיח את האתר - ולשמר אותו כגוף התקשורת החרדי הגדול בעולם. אנו משיקים אתר חדש ומפואר - שיתורגם גם לאנגלית • גיא כהן, מנכ"ל האתר, במכתב מיוחד

מנכ"ל בח"ח: ממשיכים במלוא העוצמה

חברים יקרים,

למי שאינו מכיר אותי - שמי גיא כהן, ואני משמש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל האתר.

אתר 'בחדרי חרדים' הוא כיום מערכת עיתונאית חרדית עצמאית, המעסיקה עשרות כותבים וצלמים, ומחוברת למרכז החיים בציבוריות החרדית. האתר, שפועל מתוך מחויבות לכללי אתיקה מקצועית, בשקיפות ובשיקול דעת, הצליח להפוך למוקד המרכזי בין כלל שומרי המצוות בעולם כולו.

זה לא קרה ביום אחד. בתהליך מחושב, אחראי ועסקי, צמח האתר והפך להיות כיום גוף התקשורת החרדי הגדול ביותר בעולם, כאשר בכל יום יש ל'בחדרי חרדים' יותר קוראים מאשר לכל היומונים החרדיים יחד - ומספר הגולשים רק הולך וגדל בהתמדה.

על פי נתוני אמת שבידינו, מבקרים בכל יום באתר מעל 50,000 קוראים שונים (ייחודיים), ומעל 450,000 בכל חודש.

באחרונה נתמלאו גופים שונים, חלקם גם גורמים אינטרסנטיים, קנאה לנוכח הצלחתו המרשימה של אתר 'בחדרי חרדים', והחלו במסע של הכפשות והשמצות. במקביל, הובא לידיעתי מכתב מטעם הרבנים, ובו ביטוי לסכנות הקיימות ברחבי הרשת. במכתבם נכללים 'האתרים החרדיים'. קטונתי, כמובן, מלהביע דעה מול רבנים ומוטב שכל אחד ישמע להוראת רבו, בכל תחום שהוא.

מי כמוני יודע ומבין בהיבטים השליליים הקיימים ברשת, זאת גם מתוקף היותנו האתר המוקפד ביותר, המפעיל מערך שליטה ובקרה בכל רגע נתון, עליו מופקדים מנהלים בצוות האתר, שלעומת כלי תקשורת אחרים, זמין ואחראי במשך 24 שעות ביממה, בעירנות מתמדת, ושמירה על המתפרסם.

ליבי על אלו שהחליטו, משום מה, לנסות לעצור את תופעת האינטרנט, ממנו בלתי אפשרי כיום, בשנת 2010, להתעלם, באמצעות כרוזים של רבנים, שכמובן לא אסתור את מכתבם. ברור לי שהדבר אינו אפשרי מבחינה טכנית, כל עוד רבבות גולשים ממשיכים להיות כאן באתר.

קראתי בחיוך את הכותרת בעיתון 'המבשר' שבישרה על נטישה המונית של גולשים, כתבים ומשקיעים.

אז, רק כדי לדייק בעובדות: בשלושת הימים שחלפו מאז פרסום המכתב עלה מספר הגולשים ב'בחדרי חרדים' ב-30% - מ-50,000 גולשים ביום ל-65,000 גולשים ליום.

גולשים יקרים,

בשנתיים האחרונות השקעתי מעל שני מיליון שקלים, על מנת להפוך את אתר 'בחדרי חרדים' למה שהוא היום. בעל המניות (אנוכי) נחוש להתמיד ולהביא לפריחת האתר ולצמיחתו.

בחודשים הקרובים אנו משיקים אתר חדש ומפואר - שיתורגם גם לשפה האנגלית, ובימים אלה ממש אנו מעבים את מערכת התוכן במספר נוסף של עורכים וכתבים חדשים.

ברצוני להתחייב בפניכם באופן אישי: אתר 'בחדרי חרדים' לעולם לא ייסגר. ההיפך הוא הנכון - נשקיע כל סכום כסף שיידרש, על מנת להמשיך ולהצמיח את האתר - ולשמר אותו כגוף התקשורת החרדי הגדול בעולם.

ובעיקר - גוף תקשורת עצמאי, שאינו כפוף לשום עסקן או בעל אינטרסים. גוף תקשורת שמטרתו היחידה היא לשרת אתכם - גולשינו הנאמנים.

אני רואה כזכות ואתגר מיוחד להמשיך את פעילות האתר בפלטפורמה המיוחדת אותה אימץ בשנתיים האחרונות, בשיתוף פעולה מלא עם העסקנים שכיוונו את צעדינו, העירו את דעתם והיו שותפים למהפכת התקשורת במרחבי הרשת הייעודית למגזר החרדי.

בהזדמנות זו ברצוני להודות לדוד רוטנברג ודוב פוברסקי על פעילותם באתר בשנים האחרונות. אנו מודים להם מעומק ליבנו על שירותם ופועלם. מחליפים ראויים מאוד כבר מונו במקומם, והם התחילו לעבוד השבוע.

לבסוף, תודה מיוחדת לכם - ציבור הגולשים הנאמן על התמיכה שאתם מעניקים לנו.


יחד נתחזק ונצליח.


גיא כהן
מנכ"ל בחדרי חרדים


העברת שרביט הניהול • מיוחד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד