י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אתגרי הקורונה

2000 גנים לא יפתחו את שנת הלימודים

משבר הקורונה הביא את מעונות היום והמשפחתונים להתמודדות ומציאות כלכלית קשה • הוועדה לענייני ביקורת המדינה קיימה אמש (ב') דיון מיוחד בו קראו המשתתפים לראות במעונות ובגנים את "התשתית להפעלת המשק"

2000 גנים לא יפתחו את שנת הלימודים
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

התמודדות מעונות היום ומשפחתונים עם האתגרים בתקופת הקורונה: הוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח, קיימה אמש [שני] דיון בוועדה עם ראשי ארגוני המעונות והגנים שהעלו בפני הוועדה טענות בנוגע לניהול המעונות בימים אלו והשיפוי שלא ניתן להם ע"י המדינה על תקופת הסגר.

יו"ר הוועדה, ח"כ עפר שלח אמר כי "יש לראות במעונות היום כתשתית להפעלת המשק. אם שואלים אותי האם לשים את הכסף על כביש נוסף או חינוך לגיל הרך, התשובה היא חד משמעית: הגיל הרך. המדינה תרוויח מזה כלכלית, ההורים יוכלו לצאת בראש שקט לעבודה, והילדים ירוויחו מזה ערכים וחינוך".

אחז אגם, יו"ר ועד הגנים הארצי ציינה ש"רק לפני שבוע ביקשה הממשלה לדחות את מימוש חוק המצלמות וזה לא יעלה על הדעת שהגילאים האלה שהם החשובים ביותר שוב נשארים מחוץ למערכת. כמות המפקחים על אלפי מסגרות עומד על 22 מפקחים וזאת אחרי העלאה. במציאות זה אומר שלא ניתן לקיים פיקוח סביר. העברת האחריות על המעונות למשרד החינוך, זה הדבר הראשון שצריך לעשות כדי שהפדגוגיה תהיה אמיתית נכונה ומתאימה".

גני ילדים מעונות יום עופר שלח הוועדה לביקורת המדינה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד