י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר שנדבק בנגיף

דאגה: הרופאים נאלצו להרדים ולהנשים את האדמו"ר מפיטסבורג

הרופאים בבית החולים 'לניאדו' בקרית צאנז בנתניה החליטו להרדים את האדמו"ר מפיטסבורג שפונה בשבת האחרונה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה וסבל מקשיי נשימה ושרוי במצב קשה • התפללו וקרעו שערי שמים לרפואתו השלמה של האדמו"ר רבי מרדכי מאט'ל ישכר בער בן רחל

דאגה: הרופאים נאלצו להרדים ולהנשים את האדמו"ר מפיטסבורג
הרבי מפיטסבורג צילום: יוסי לוי

האדמו"ר מפיטסבורג שפונה בשבת לבית החולים 'לניאדו' בנתניה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה אושפז כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה.

בחסידות מסרו כי על אף כל המאמצים נאלצו הרופאים בשעות האחרונות לבצע הרדמה ולתת סיוע נשימתי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאז אושפז האדמו"ר בבית החולים קיוו החסידים כי לא יצטרכו להנשימו ולהרדימו אך בעקבות המצב הקשה הוחלט להרדים ולהנשים את האדמו"ר. 

רבני העיר אשדוד פרסמו קריאה לתושבים, לקיים ביום רביעי, ערב ראש חודש אלול, "תפילת רבים" לרפואתו של האדמו"ר, כך גם בית הדין של חסידות בעלזא קהל מחזיקי הדת פרסמו הודעה להתפלל עבור האדמו"ר.

בניו של האדמו"ר וחתניו מסרו בקו החסידות שיחות חיזוק להמשך התפילות המיוחדים המתקיימים סביב השעון יום וליל, כי לדברי הרופאים רק התפילות עוזרות. 

כמו כן בנו של האדמו"ר הרה"צ רבי משולם אליעזר לייפער סיפר בקו: "עמנו יהודי העסקן היקר רבי בערל רוזנברג, אשר מתוקף תפקידו בבית הרפואה לניאדו, הינו יוצא ונכנס במחלקה, ובמסר חשוב לציבור, כאשר סיפר לכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א את התפילות והדאגה של כלל הציבור בארץ ובכל העולם עקב מצבו ובכללם כל העסקנים הדואגים להחיש את מיטב הרפואה, ענה לו הרבי שליט"א: "יישר כח על הכל ולכולם, וציין שבעת הזו הוא מבקש מכל מי שבידו להרבות בתפילה ובקבלות טובות, אנשים נשים וטף, כאשר רק זה בלבד מסייע לזכויות מעל דרך הטבע ויחיש הרפואה בקרוב ממש".

קהל החסידים מתבקשים להרבות עוד בתפילות ובתחנונים כפי בקשתו של הרבי לפני שהורדם להוסיף בפרקי תהילים אנשים נשים וטף, ובפרט מי שיכול לסיים כל התהילים ברציפות, כאשר יש לזה כח מיוחד.

מניינים מיוחדים לסדר אמירת כל ספרי תהילים מתקיימים בביהמ"ד בקריית פיטסבורג באשדוד, וכן חלוקת ספרי תהילים לסיים הספר בכל חצי שעה לאלו שאינם יכולים להגיע לביהמ"ד וכן תושבי חו"ל,

 הציבור נקרא להתפלל לרפואת האדמו"ר רבי מרדכי מאט'ל ישכר בער בן רחל - לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

 

חסידות פיטסבורג קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד