כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בהודעה משותפת

ממשלות אוקראינה וישראל: "מפצירים לא להגיע לאומן בראש השנה"

בהודעה משותפת של ישראל ואוקראינה הם מתייחסים לעליה לרגל לאומן בראש השנה ומפצירים מהקהל שלא להגיע לציון משום החשש להתפרצות, עם זאת, לאלו שיגיעו הם מבהירים - ההנחיות יאכפו

ממשלות אוקראינה וישראל: "מפצירים לא להגיע לאומן בראש השנה"
בחורי ישיבה באומן בשנה שעברה צילום: בניהו דוד

בהודעה משותפת של ממשלות ישראל ואוקראינה הם מתייחסים לחשש הכבד מפני התפרצות תחלואה בציון רבי נחמן באומן בראש השנה. במכתב הם מפצירים בעול הרגל לא להגיע ולאלו שיגיעו הם מבהירים כי ההנחיות יאכפו

"ביוזמתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, ראש השנה זכה למעמד של חג לאומי באוקראינה. עם זאת, יש לכך משמעות החורגת מעניין פנימי" נכתב.

"בה בעת" הם מבהירים, "המצב האפידמיולוגי באוקראינה ובישראל, כמו גם בעולם כולו, למרבה הצער, לא מאפשר לנו לציין בשנה זו את החג כרגיל כפי שנהוג".

"בהתאם להמלצות והאזהרות של משרדי הבריאות של אוקראינה וישראל" הם כותבים, "אנו מפצירים בעולי הרגל שמתכננים ליטול חלק בחגיגות ראש השנה באוקראינה להימנע מלבקר באומן בשל המצב האפידמיולוגי המאיים".

בממשלות מציינים כי לא תחול מגבלות על נסיעה לאומן וכל מי שחפץ להגיע לאוקראינה במגבלות הקיימות, נדרש לשמור על הכללים: "עם זאת" הם מדגישים, "לאלה המחליטים לבקר באומן בכל זאת, אנו מדגישים שהגבלות הריחוק חלות על כל האירועים הציבוריים וייאכפו בקפידה".

מישראל ואוקראינה נמסר: "הממשלות של שתי המדינות דואגות במשותף לבריאות הציבור ולבטיחות אזרחיהן. אנו מקווים להבנה ומאמינים שבשנה הבאה נוכל לחגוג את ראש השנה, כמו גם חגים אחרים, יחדיו וללא הגבלות כלשהן".

 

אומן אוקראינה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד