ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ברכה מיוחדת

רגע לפני 'זמן אלול': ההבטחה שאתם כל כך זקוקים לה - למענכם ולמען נפש צאצאיכם

המשפיע הגה''צ רבי אלימלך בידרמן יוצא בהבטחה נדירה לכל אותם אלו שיעזרו ליתומי חודש אב, "ברכת התורה שיזכו בזכות הצדקה לרוות נחת מכל צאצאיהם בהצלחה מופלגת בזמן הבעל"ט ומהומת הנגיף לא תשפיע על עלייתם הרוחנית" • הברכה שאנו כל כך זקוקים לה >>>

רגע לפני 'זמן אלול': ההבטחה שאתם כל כך זקוקים לה - למענכם ולמען נפש צאצאיכם
ר' אלימלך בידרמן צילום: קופת העיר

גם החודש הזה, חודש אב, הטלפונים במשרדי 'קופת העיר' לא פסקו מלצלצל, רבים התקשרו ובקשו עזרה, עזרה לחתנים וכלות הנישאים בימים אלו, אך בשונה מכולם, הם יתומים, אין מי שיעזור להם אין מי שידאג להם, ו'קופת העיר' כמו תמיד נוטל עליו את המשימה הזו גם אם לפעמים זה נראה קשה, ואפילו קשה מאוד.

לחצו כאן כדי לזכות בברכה המיוחדת >>

יתומי חודש אב, רובם כבר התחתנו בשעה טובה ומוצלחת, אבל ישנם עוד שישה חתנים וכלות שעתידים להכנס לחופתם בימים אלו, הימים האחרונים של חודש אב, הם יכנסו לחופה, אך אביהם או אימם לא יהיו שם עבורם, לא יחזיקו את ידיהם בהתרגשות וימחו דמעה.

החתנים והכלות הללו, גם ככה חייהם שבורים ורצוצים, גם ככה הם יתומים, גם ככה המצב הכלכלי לא מזהיר, אבל חתונה, לפחות ביום שמחת ליבם הם ציפו למשהו מכובד, גדול ויפה, אבל אז באה אימת נגיף הקורונה והחתונות נעשים בשטחים פתוחים, בגינות ובחניוני הבניינים.

אבל גם לזה אין להם כסף, צלם אורגן ושמלת כלה מפוארת זה נראה כמו משהו שרק אפשר לחלום עליו, אז הם פנו ל'קופת העיר', והם שם מנסים לעזור ככל יכולתם, אבל בשביל זה הם צריכים אותנו, צריכים את העזרה שלנו, את העזרה שלנו בשביל שהם יוכלו לעזור להם, להם - ליתומים.

לחצו כאן כדי לזכות בברכה המיוחדת >>

המשפיע הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט''א הבטיח בזה הלשון: "ברכת התורה שיזכו בזכות הצדקה לרוות נחת מכל צאצאיהם בהצלחה מופלגת בזמן הבעל"ט ומהומת הנגיף לא תשפיע על עלייתם הרוחנית".

אתם מבינים מה משמעות הברכה? הבטחה שמהומת הנגיף לא תשפיע על עלייתם הרוחנית של ילדיכם, ברכה לא מובנת כלל בתקופה קשה שכזו, כמה נערים ירדו מהדרך בתקופה האחרונה, תקופה שהיו ללא מסגרת, כמה הורים לא מצליחים להירדם בלילה כשליבם יוצא על בנם הצעיר שמסתובב כבר שבועות ברחובות העיר באפס מעש.

כי הרי בימים הקרובים 'זמן אלול' יתחיל ומי לא רוצה הצלחה לילדיו, מי לא רוצה שילדיו יעלו בתורה ויראת שמים טהורה, אז הנה יש לכם הבטחה, כל מה שנשאר לכם הוא להצטרף, לעזור ולסייע ליתומי חודש אב, הצטרפו עוד כעת, למענכם למען נפש ילדיכם.

לחצו כאן כדי לזכות בברכה המיוחדת >>

אלימלך בידרמן קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד