י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאשים בפייק ניוז

נתניהו תוקף: "לשמאל ולתקשורת קשה לראות ימני מביא שלום" • צפו

ראש הממשלה נתניהו התייחס בסרטון וידאו מיוחד לסערה סביב הדיווח שהסכם ההיסטורי עם איחוד האמירויות נסגרה גם עסקה במסגרתה יקבלו האמירתים לידיהם מטוסי F35

נתניהו תוקף: "לשמאל ולתקשורת קשה לראות ימני מביא שלום" • צפו
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

המערכת הפוליטית סערה היום סביב הדיווח הבוקר כי בחלק מהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות נקבע כי תתנהל עסקת רכישה מטוסי f35 בינם לבין ארה"ב. במערכת הפוליטית וגם בתוך הממשלה תקפו, ובלשכת ראש הממשלה מיהרו להכחיש. בעקבות הסערה ראש הממשלה נתניהו יוצא למתקפה.

בסרטון וידאו מיוחד, שמזכיר את ימי הקמפיין, תקף נתניהו: "לשמאל ולרבים בתקשורת קשה לראות ראש ממשלה ישראלי מהימין שמביא שלום אמת: "שלום תמורת שלום" ולא "שלום תמורת שטחים". אז הם ממציאים היום פייק ניוז", האשים נתניהו.

"אבל מה לעשות" התייחס נתניהו לדיווחים ואמר כי "יש עובדות: ישראל לא נתנה, בניגוד לטענות בשמאל ובתקשורת, הסכמה כלשהי לעסקת נשק כלשהי בין איחוד האמירויות לארה"ב".

נתניהו טען כי "להיפך, ארה"ב גם הבטיחה וחזרה והבטיחה שבכל מצב היא תשמור על היתרון האיכותי של ישראל. אלה העובדות".

מוקדם יותר היום תקף שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ את התנהלותו של ראש הממשלה ואמר במסיבת עיתונאים כי "נקיים שיח עם מקבילנו מאיחוד האמירויות ועם האמריקאים ונוודא שהאינטרסים הביטחוניים שלנו מתקיימים". גנץ הבהיר כי "כל עוד אני שר הביטחון, לא יזוז פה דבר ללא תיאום ובצורה ביטחונית אחראית".

בנימין נתניהו איחוד האמירויות בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד