י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סיוט של כל הורה

אימה בברוקלין: חרדי חטף ילדה חרדית בת 11

ילדה בת 11 שחיכתה כמידי בוקר לאוטובוס שיאסוף אותה למחנה הקיץ, נחטפה על ידי גבר חרדי אל תוך ביתו, לאחר שעתיים כשהיעלמותה הגיעה לידיעת ארגון השומרים בורו פארק ומשטרת ניו יורק היא נמצא בביתו של החוטף. לאחר בדיקות בבית חולים הוברר שלא אונה לה כל רע

אימה בברוקלין: חרדי חטף ילדה חרדית בת 11
שוטרים ברחובות ניו יורק צילום: unsplash

ילדה חרדית נחטפה בברוקלין, ניו יורק, על ידי גבר חרדי, בזמן שהמתינה לאוטובוס בדרכה לקייטנה אתמול יום שלישי בשעות הבוקר המוקדמות. לאחר חיפוש קדחתני, היא נמצאה בביתו של החוטף.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הילדה בת ה-11 מבנסונהרסט - ברוקלין, יצאה מביתה כפי שעשתה כל יום במשך ימי הקיץ, הלכה חצי רחוב לפינה כדי לחכות לאוטובוס שלה למחנה הקיץ היומי. בזמן שהמתינה בפינת הרחוב ניגש אליה גבר חרדי, תפס אותה בזרועה והכניס אותה בכוח לדירתו.

אמה של הילדה גילתה עד מהרה שהילדה לא נמצאת בקייטנה ופנתה מייד למוקד החירום של ארגון השומרים בורו פארק, אנשי הארגון יצרו מיד קשר עם המשטרה שהחלה במסע חיפוש נרחב, עשרות מתנדבי השומרים החלו לחפש בכל רחוב באזור.

הילדה אותרה בסופו של דבר לאחר כמעט שעתיים בתוך בית סמוך. המשטרה לקחה את החשוד למעצר, הילדה נלקחה לבית חולים מקומי לבדיקה, ובחסדי שמים היא נמצאה בריאה ושלימה ללא כל פגיעה.

החשוד צפוי להיות מואשם בחטיפה. בתוך כך, המשטרה בוחנת מקרה חטיפה נוסף שהתרחש באותו רחוב, וחוקרת האם החשוד היה מעורב גם בו.

חטיפת ילדים בורו פארק ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד